Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #1 Skrevet 17. januar 2015 1-åringen gråt litt inatt, men tenkte hun bare ville ha melk. Noe vi er sluttet med nettopp. Jeg gikk derfor ikke inn med en gang og hun sluttet etter en liten stund. Det var bare klagegråt. Idag når hun våknet 07.30 hadde hun spydd ut hele sengen! Det var tørket litt så det er jo tydelig at hun har grått pga dette! Så gikk jeg ikke inn... Hun hoster en del og er forkjølet så regner med det er hosten som har gjort at hun har kastet opp, men hørte ikke noe hoste i natt da. Huff, hvilke barn som sover i oppkastet sitt... Anonymous poster hash: b45a9...76c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #2 Skrevet 17. januar 2015 Huff stakkars baby, men rart hun gråt bare litt. Bør gå inn til babyer som gråter... Anonymous poster hash: 32831...34f
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Hvis hun gråt bare litt er det jo ikke rart du ikke reagerte. Min kasta opp natt til i går og han hylte! Hadde han grått bare litt ville ikke jeg gått inn heller..
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 Man går da alltid inn til barn som gråter om natta???? Uavhengig av alder... Anonymous poster hash: db5ec...6d7
Gjest Sekretøsa Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Man går da alltid inn til barn som gråter om natta???? Uavhengig av alder... Anonymous poster hash: db5ec...6d7 Det kommer da helt ann på! Min gråter på kvelden, i ca 30 sekunder mens han leiter etter smokken. Jeg går da ikke inn for det. Jeg vet jo hvorfor han gråter.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #6 Skrevet 17. januar 2015 Går dere inn med en gang? Siden vi har sluttet med melk om natten regnet jeg det var det hun ville. Det var bare litt så ble det stille. Hun gjør ofte det, men jeg løper ikke inn med en gang jeg altså. Burde jo gjort det inatt da 😳 HI Anonymous poster hash: b45a9...76c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Går dere inn med en gang? Siden vi har sluttet med melk om natten regnet jeg det var det hun ville. Det var bare litt så ble det stille. Hun gjør ofte det, men jeg løper ikke inn med en gang jeg altså. Burde jo gjort det inatt da HIAnonymous poster hash: b45a9...76c Til så små så har jeg gått inn med en gang ja. Jeg har heller ikke pleid å gå fra barn som gråter med mindre det er trass, og det man ikke kalle det til en ettåring som har sluttet med melk på natt. Ikke nødvendigvis bære barnet men bare å være der, stryke på henne osv. Anonymous poster hash: 32831...34f
Mamma_til_2 Skrevet 17. januar 2015 #8 Skrevet 17. januar 2015 Jeg hadde vertfall gått inn 5 min etter det ble stilt og sjekket at alt var ok!
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #9 Skrevet 17. januar 2015 Går dere inn med en gang? Siden vi har sluttet med melk om natten regnet jeg det var det hun ville. Det var bare litt så ble det stille. Hun gjør ofte det, men jeg løper ikke inn med en gang jeg altså. Burde jo gjort det inatt da HI Anonymous poster hash: b45a9...76c Jeg går ikke inn med en gang nei, hvis han gråter bare litt så går jeg ikke inn i det hele tatt heller. Ofte er det fordi han drømmer, og hvis jeg går inn så forstyrrer jeg ham bare sånn at han våkner ordentlig. Jeg ville også fått fryktelig dårlig samvittighet i denne situasjonen, men som du ser her så kunne det skjedd ganske mange av oss. Selv har jeg ved en anledning kommet i skade for å tvinge sønnen min til å sove halve natten i bæsjebleie, da følte jeg meg som verdens verste mamma. Det var rett etter nattavvenning, så jeg trodde det bare var derfor han gråt og ikke ville sove... Kjente ingen lukt, og han pleide aldri å bæsje om natten, så det falt meg ikke inn. :/ Anonymous poster hash: da62a...7a2
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #10 Skrevet 17. januar 2015 Hun gråt ikke så lenge som 5 min altså. Det var toppen 2 minutter. Men nå vet jeg at jeg alltid skal gå inn. Pleier å ha babycall med kamera på nattbordet også, men selvfølgelig ikke inatt 😳 Anonymous poster hash: b45a9...76c
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #11 Skrevet 17. januar 2015 Fæl mamma er du jo ikke. Greit, litt ekkelt med oppkast i senga, men alle kan jo feilvurdere en gang i blant uten at det er noen krise. God bedring til jenta di😊 Anonymous poster hash: e6cdf...ce6
Gjest Julia1984 Skrevet 17. januar 2015 #12 Skrevet 17. januar 2015 2 min er lenge nok. Men jeg hadde hvertfall gått inn etter at det ble stille for å sjekke at alt var ok, at hun lå under dyna etc. Da hadde jo oppkastet blitt oppdaget
SophiesMum<3 Skrevet 17. januar 2015 #13 Skrevet 17. januar 2015 Det kan skje de beste. Jeg pleier også å avvente et par minutter før jeg går inn, ofte er det at barn gråter litt i søvne. Men jeg går alltid inn etter ei lita stund for å sjekke.
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #14 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker da alltid så små barn når de gråter om natta? Tenk om hun hadde blitt kvalt av oppkastet? Om du er fæl vet jeg ikke....men rimelig ubetenksom. Anonymous poster hash: db5ec...6d7
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #15 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker små barn , og store barn som gråter om natta. Anonymous poster hash: 74772...9ba
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #16 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker barn som gråter om natta. Alltid. Anonymous poster hash: 6f32f...016
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #17 Skrevet 17. januar 2015 To minutter er lenge! Jeg trodde du mente to-tre hikst, slik som av og til kan komme i søvne. Da forstår jeg at du har dårlig samvittighet. Gråten er hennes språk og gråter hun, er det fordi hun har noe å formidle. Uansett om det bare er klaging, så bør du ta det på alvor. Tenk hvis du har noe å klage over og ingen vil høre på deg. Anonymous poster hash: 04286...2d3
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #18 Skrevet 17. januar 2015 Da har du lært til neste gang. Man burde alltid ta en titt selv om det bare er klaging. Og er hun forkjølet i utgangspunktet er det veldig rart å ikke være litt ekstra på vakt. Anonymous poster hash: 56423...e8b
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #19 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker da alltid så små barn når de gråter om natta? Tenk om hun hadde blitt kvalt av oppkastet? Om du er fæl vet jeg ikke....men rimelig ubetenksom. Anonymous poster hash: db5ec...6d7 Ja for det skjer jo hyppig. Litt hysterisk du eller? Anonymous poster hash: bcf71...4a5
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #20 Skrevet 17. januar 2015 Min gutt gjorde ofte dette i ettårsalderen. Spøy mens han sov. Han gråt ikke da. Sov i det til neste morgen... Det var jo bare sånn det var. Jeg følte meg aldri som noen dårlig mor av den grunn. Synes du får litt ufortjent pes her. Anonymous poster hash: 8919c...a95
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #21 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker da alltid så små barn når de gråter om natta? Tenk om hun hadde blitt kvalt av oppkastet? Om du er fæl vet jeg ikke....men rimelig ubetenksom. Anonymous poster hash: db5ec...6d7 Der er vel stort sett bare bevisstløse/syke mennesker som kveles av oppkast. En ettåring har kvelningsreflekser like gode som oss voksne og vil automatisk vri på seg. Anonymous poster hash: 8919c...a95
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #22 Skrevet 17. januar 2015 Ikke la de slemme kommentarene gå inn på deg. Alle kan gjøre en feilvurdering. Det skjer neppe igjen, og det gikk bra. Du er ikke en fæl mamma basert på denne ene gangen. Anonymous poster hash: 21388...176
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #23 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker barn som gråter om natta. Alltid. Anonymous poster hash: 6f32f...016 Anonymous poster hash: d5583...d76
Mammaentilknollogtott Skrevet 17. januar 2015 #24 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker vel alltid barna når de gråter, før man legger seg og flere ganger om natta?!!? Det har jeg gjort i alle år, nå er barna 7 og 6 år, jeg sjekker de alltid før jeg legger meg og er inne å sjekker de mellom 2 -5 ganger om natta. Ja jeg vil si du har grunn til å ha dårlig samvittighet, men får håpe du har lært til i kveld da...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. januar 2015 #25 Skrevet 17. januar 2015 Man sjekker vel alltid barna når de gråter, før man legger seg og flere ganger om natta?!!? Det har jeg gjort i alle år, nå er barna 7 og 6 år, jeg sjekker de alltid før jeg legger meg og er inne å sjekker de mellom 2 -5 ganger om natta. Ja jeg vil si du har grunn til å ha dårlig samvittighet, men får håpe du har lært til i kveld da... Nei det er ikke normal å sjekke 2-5 ganger om natta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå