Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hvor finner man den beste kinamaten i Trondheim sentrum? Anonymous poster hash: 74c90...d82
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Den eneste som duger er. Mr Choung på møllenberg. Resten er bare dritt. Anonymous poster hash: 3957b...46a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Helt enig med henne over her, de har sinnsykt god mat Men hvis du vil prøve thaimat (?) så er Benja Siam utrolig flinke!! Store porsjoner til god pris og veldig god mat Anonymous poster hash: 9c4c0...f39
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #4 Skrevet 17. januar 2015 China house heimdal! Byens beste! Anonymous poster hash: 7cda3...2ef
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #5 Skrevet 17. januar 2015 Uenig i de over her! Szechuan i Olav Tryggvasons gt er best. Det har de vært i mange år. Prøv deres and l'orange. 😊 Anonymous poster hash: 8fa66...6f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå