Gå til innhold

Kinamat i Trondheim


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner man den beste kinamaten i Trondheim sentrum?

 

Anonymous poster hash: 74c90...d82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den eneste som duger er. Mr Choung på møllenberg. Resten er bare dritt.

 

Anonymous poster hash: 3957b...46a

Skrevet

Helt enig med henne over her, de har sinnsykt god mat :) 

 

Men hvis du vil prøve thaimat (?) så er Benja Siam utrolig flinke!! Store porsjoner til god pris og veldig god mat :)



Anonymous poster hash: 9c4c0...f39
Skrevet

China house heimdal! Byens beste!

 

Anonymous poster hash: 7cda3...2ef

Skrevet

Uenig i de over her! Szechuan i Olav Tryggvasons gt er best. Det har de vært i mange år. Prøv deres and l'orange. 😊

 

Anonymous poster hash: 8fa66...6f8

Skrevet

Både szechuan og mr chong anbefales :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...