Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg er 5 dager over tiden, men det er ikke uvanlig. men denne gangen har jeg hatt så utrolig følelse av oppblåsthet i magen, (sånn nesten ikke klare å bøye meg) Pluss brystvorter som nesten får meg til å grine bare jeg er nær de... grunnen til at jeg er så i tvil er fordi de siste månedene har jeg hatt veldig lange sykluser, dette er ikke noe jeg har hatt ellers om årene, da kan jeg nesten stille klokken etter når jeg får mensen. så det at jeg er 5 dager over behøver kanskje ikke å være noe eller?? Jeg har et barn fra før, men jeg kan ikke huske at jeg hadde det sånn da... Noen som kan gi noen råd? Anonymous poster hash: 8d954...3b2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Ta en test i morgen. Ingen kan vite det her. Anonymous poster hash: 3049d...7f3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Eneste som kan go svar på dette er en test Anonymous poster hash: b0bbf...fb6
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Nei, jeg er klar over at det ikke er noen her som vet.. Hadde bare vært fint å høre litt fra de med erfaringer:) Anonymous poster hash: 8d954...3b2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Nei, jeg er klar over at det ikke er noen her som vet.. Hadde bare vært fint å høre litt fra de med erfaringer:) Anonymous poster hash: 8d954...3b2 symptomene du har kan være tegn på mensen også vettu, kroppen forandrer seg hele tiden! Anonymous poster hash: b0bbf...fb6
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Hadde uansett sjekket hormonforandringer etter hva du sier ang menstruasjonen din. Og da hadde jeg ikke giddet å drøye med å ta en test for å utelukke graviditet først. Anonymous poster hash: 3049d...7f3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 det blir nok til å kjøpe en test i morgen for å se.. Det er bare så innmari skuffende dersom den viser Negativ, så derfor vil jeg aller helst vente og vente og vente... men det er jo klart at å være så oppblåst som jeg er er noe utenom det normale for meg Anonymous poster hash: 8d954...3b2
Anonym bruker Skrevet 18. januar 2015 #8 Skrevet 18. januar 2015 Til info! Testen var positiv:) Veldig glad nå Anonymous poster hash: 8d954...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå