Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Lurer på å begynne med ketose. Hva er dine tips? Anonymous poster hash: 29c0a...26e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Lurer på å begynne med ketose. Hva er dine tips? Anonymous poster hash: 29c0a...26e Følger... Ønsker det samme. Anonymous poster hash: ff8a4...dcb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Begynne med ketose!?? Eller ketolyse? Anonymous poster hash: 646a6...f89
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Sikkert ketolyse. .... Anonymous poster hash: 29c0a...26e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Les deg opp! Søk opp forum, kjøp bøker, les og forstå! Det er mine tips Anonymous poster hash: 54373...ad3
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Jeg følger et lchf-kosthold og satte meg skikkelig inn i alt før jeg startet opp. Dr Hexeberg har skrevet bøker som er verdt å lese. Nå i begynnelsen passer jeg på å ligge under 15 gram karbohydrater til dagen. Dette for å komme i ketose og bli der. Da er det viktig at karbohydratene man spiser i hovedsak kommer fra grønnsaker, altså grønnsaker som har lavt karboinnhold + lav glykemisk index. Det er individuelt hvor mange gram karbohydrater man kan spise for å være i ketose. Noen kan spise 20 gram. Matvaretabellen.no er fin for å finne ut karboinnhold i grønnsaker og matvarer. Lykke til! Anonymous poster hash: 119c2...669
Anonym bruker Skrevet 17. januar 2015 #7 Skrevet 17. januar 2015 Jeg følger et lchf-kosthold og satte meg skikkelig inn i alt før jeg startet opp. Dr Hexeberg har skrevet bøker som er verdt å lese. Nå i begynnelsen passer jeg på å ligge under 15 gram karbohydrater til dagen. Dette for å komme i ketose og bli der. Da er det viktig at karbohydratene man spiser i hovedsak kommer fra grønnsaker, altså grønnsaker som har lavt karboinnhold + lav glykemisk index. Det er individuelt hvor mange gram karbohydrater man kan spise for å være i ketose. Noen kan spise 20 gram. Matvaretabellen.no er fin for å finne ut karboinnhold i grønnsaker og matvarer. Lykke til! Anonymous poster hash: 119c2...669 Takk for et ordentlig svar!! Anonymous poster hash: 29c0a...26e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå