Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Ble det ikke sendt? Det ligger bare to episoder på sumo, og de har begge ligget der siden 8. januar. Jeg som gledet meg så til å se mer på torsdag!
Salla Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Jo, jeg så det i går kveld Trodde det var andre episode i går, men da har jeg tydeligvis gått glipp av en.
Love my kidz Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Det er blitt sendt to episoder, en 8. Jan og nr to i går. Jeg så begge jeg. Herlig serie! :-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. januar 2015 aha! De la bare ut to på sumo med en gang da? Søren, jeg så for meg en ny en!
Love my kidz Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Hehe ja, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå