Gå til innhold

scorpion på torsdag?


Den perfekte mor, påan igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble det ikke sendt? Det ligger bare to episoder på sumo, og de har begge ligget der siden 8. januar. Jeg som gledet meg så til å se mer på torsdag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg så det i går kveld :) Trodde det var andre episode i går, men da har jeg tydeligvis gått glipp av en. 

Skrevet

Det er blitt sendt to episoder, en 8. Jan og nr to i går. Jeg så begge jeg. Herlig serie! :-)

Skrevet

aha! De la bare ut to på sumo med en gang da? Søren, jeg så for meg en ny en!

Skrevet

Hehe ja, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...