Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Tips? Anonymous poster hash: 3c650...62b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Veldig glad i bacondadler og manchego ost. Anonymous poster hash: 6d35b...a5d
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Følger... Anonymous poster hash: 5ee8b...548
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Det beste jeg får servert på tapasbordet er bacondadler, blåskjell og marionetter scampi Anonymous poster hash: 8b75d...a30
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Det MÅ være gode albondigas med en tykk, god tomatsaus med litt sting i. Anonymous poster hash: 72f70...670
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Tortillachips stekt med brie og en klatt salsa på etterpå Anonymous poster hash: 459b0...0d8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Lakselefse, potatoskins, saltbakte småpoteter og aioli 😋 Anonymous poster hash: 08f9a...08f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Asparges med serannoskinke rundt dom har vært 10 min i ovnen på ca 200 grader. Sammen med aliplie😚 Anonymous poster hash: 03b68...c76
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Mente selvsagt : "Aliolie" 😁 Anonymous poster hash: 03b68...c76
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Mente selvsagt : "Aliolie" 😁 Anonymous poster hash: 03b68...c76 Aliolie?? Aioli heter det. Anonymous poster hash: 78a5d...730
Følelsesvims Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Foccacia og aioli er et must. Samme med saltbakte poteter og kjøttboller i tomatsaus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå