Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Kan noen av dere smarte damer som kan hjelpe meg litt? Når jeg har mensen henger alltid livmorhalsen lavt nede, nå skal jeg ha mensen og livmorhalsen ligger høyt oppe, jeg blir bittelitt brunt blod. Hvorfor henger plutselig livmorhalsen høyt oppe? Anonymous poster hash: b3d38...012
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Blir = blør HI Anonymous poster hash: b3d38...012
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå