Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hei. :-) Har begynt å telle kalorier med hjelp av vektklubben. Aldri gjort dette før. I dag skeiet jeg ut med et marsipankakestykke. Jeg har lagt det inn i dagboken, og selv om jeg spiste det, så ligger jeg der jeg skal i antall kalorier per dag. Vil det da gå veldig utover vektnedgangen? *flau* Anonymous poster hash: d0427...033
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Det kommer egentlig på det samme hva du spiser, så lenge du ikke spiser mer enn de kaloriene du skal ha hver dag så vil du gå ned i vekt. Men du vil jo ikke få i deg den næringen du trenger, så marsipankake er i så måte ikke veldig lur mat Men av og til så blir det sånn.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 det går bra! du går ned likevel, så lenge du er innefor kalorigrensen:) jeg måtte faktisk skjerpe meg for jeg utnyttet det veldig.. ble overlykkelig over at det gikk an å spise sjokolade osv så lenge jeg bare tok noe med veeldig lite kalorier til middag, feks suppe eller kyllingnudler.. hehe gikk jo ned men ikke sælig sunt. men fint å ha muligheten så man kan skeie litt ut en gang i blant! Anonymous poster hash: f86ae...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå