Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 -at toro langpanne sjokoladekake og tilhørende glasur er fullstendig melkefritt????! Eller har jeg oversett noe på innholdsfortegnelsen?? O'LYKKE hvis dette stemmer! :-D Anonymous poster hash: 20c86...6be
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 De i klassene som har allergi får hvertfall klarsignal fra foreldre om at jeg kan lage den i bursdag!
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 "Varen er fremstilt uten gluten, melk og soya" https://www.allergimat.no/butikk/s/products/view.html?p=1509715&ref=search Anonymous poster hash: 73766...0a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Ja, det tror jeg.. Men du må vel tilsette smør selv, så da er det jo viktig å velge riktig smør.... Anonymous poster hash: 6e875...1f2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Ja, det tror jeg.. Men du må vel tilsette smør selv, så da er det jo viktig å velge riktig smør.... Anonymous poster hash: 6e875...1f2 Kan fint bruke olje Anonymous poster hash: 73766...0a5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Jippi! :-D tusen takk for svar! -hi Anonymous poster hash: 20c86...6be
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Må bare si ifra, men den glasuren er ikke god! Anonymous poster hash: 65d22...759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå