Gå til innhold

er det virkelig sant?!?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

-at toro langpanne sjokoladekake og tilhørende glasur er fullstendig melkefritt????! Eller har jeg oversett noe på innholdsfortegnelsen??

 

O'LYKKE hvis dette stemmer! :-D

 

Anonymous poster hash: 20c86...6be

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

De i klassene som har allergi får hvertfall klarsignal fra foreldre om at jeg kan lage den i bursdag!

Skrevet

Ja, det tror jeg.. Men du må vel tilsette smør selv, så da er det jo viktig å velge riktig smør....



Anonymous poster hash: 6e875...1f2
Skrevet

 

Ja, det tror jeg.. Men du må vel tilsette smør selv, så da er det jo viktig å velge riktig smør....

 

Anonymous poster hash: 6e875...1f2

 

 

Kan fint bruke olje

 

Anonymous poster hash: 73766...0a5

Skrevet

Jippi! :-D tusen takk for svar!

 

-hi

 

Anonymous poster hash: 20c86...6be

Skrevet

Må bare si ifra, men den glasuren er ikke god!

 

Anonymous poster hash: 65d22...759

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...