Gå til innhold

Første dag med LAVKARBO

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er såå spent på denne livsstilen :danse:
Har veldig vondt i hodet nå da, men jeg gleder meg sånn til å få en sunnere kropp!

Hvilken erfaring har du i forhold til livsstilen lavkarbo?

Anonymous poster hash: 873d8...a70
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Foreløpig minus 30 kilo, mer opplagt, mindre oppblåst, renere hud, renere tenner.... ja, stort sett :-)

Skrevet

Jeg føler meg mer opplagt, mindre oppblåst og slipper søtsuget. Har spist lavkarbo i mange år, men har en dag pause ca. hver andre uke, på ferie o.l. Da merker jeg med en gang at jeg blir søvnig etter å ha spist, kroppen tar til seg vann og jeg er sugen på noe å putte i munnen hele tiden. 

Skrevet

Flere?

Skrevet

Kollega som kollapset på jobb etter å ha gått på lav karbo over lengre periode.Noe av de første ambulanse personalet spurte henne om, var om hun gikk på lavkarbo.

Lav karbo junkies havner oftere på akutten med bl.a dehydrering, hjerteflimmer, angsanfall.

Anbefales ikke

Anonymous poster hash: ea63e...6d0

Skrevet

Kollega som kollapset på jobb etter å ha gått på lav karbo over lengre periode.Noe av de første ambulanse personalet spurte henne om, var om hun gikk på lavkarbo.

Lav karbo junkies havner oftere på akutten med bl.a dehydrering, hjerteflimmer, angsanfall.

Anbefales ikke

Hvorfor i alle dager skulle det være det viktigste spørsmålet? Tror du overdriver sterkt

Anonymous poster hash: d059e...ae4

Skrevet

Kollega som kollapset på jobb etter å ha gått på lav karbo over lengre periode.Noe av de første ambulanse personalet spurte henne om, var om hun gikk på lavkarbo.Lav karbo junkies havner oftere på akutten med bl.a dehydrering, hjerteflimmer, angsanfall.Anbefales ikkeAnonymous poster hash: ea63e...6d0

Hvorfor i alle dager skulle det være det viktigste spørsmålet? Tror du overdriver sterkt Anonymous poster hash: d059e...ae4

Nei, jeg overdriver ikke, jeg var der og holdt min kollega i hånden, og det var fatisk ett av de første spørsmålene, ikke første gang de hentet lav karbo pasienter som hadde kollapset.

Skrevet

Jeg har god erfaring med lavkarbo. Gikk ned en del på det.

Jeg lever på moderat lavkarbo enda pga. helsa.

Det er mange varianter av lavkarbo også da.

Skrevet

Jeg trenger å få denne lavkarbodietten inn med teskje! Godteriavhengig, oppblåst og uopplagt og vil ha et bedre liv! Hva kan spise/ikke spise?

Anonymous poster hash: a9b0e...f60

Skrevet (endret)

Jeg trenger å få denne lavkarbodietten inn med teskje! Godteriavhengig, oppblåst og uopplagt og vil ha et bedre liv! Hva kan spise/ikke spise?

Anonymous poster hash: a9b0e...f60

Det er umulig å gi deg et enkelt svar på det.

Men spiser du mat som har mindre enn 5g karbohydrater pr 100g så er du godt igang.

Til du kommer inn i det, hold deg til rene matvarer, og dropp erstatningsprodukter og kunstig søtning.

Kutter du ut de fleste karbohydrater så er det viktig å få i seg nok fett og protein.

Jeg har en fordeling på 5% karbohydrater, 25% protein og 70% fett i løpet av en dag. Litt mye protein, men det funker for meg.

Og er dette fullstendig gresk for deg i forhold til innhold i mat, bruk masse tid på å lese deg opp!

Glemte en ting, drikk masse vann og ikke alt mulig annet tull 😊

Endret av Modesty Blaise.
Skrevet

Hi her, har holdt på noen dager nå og føler meg fantastisk! :)

Flere gode vekttap her?

Skrevet

Noen som kan anbefale en side med lavkarbo oppskrifter.. Har tilbringt store deler av dagen med å grine fordi jeg er så feit, Så joda...det er vel på tide å ta tak. 

Anonymous poster hash: 0f8bd...373
Skrevet

Lavkarbo.no. forum for lavkarbo i alle varianter og med masse gode oppskrifter :)

Anonymous poster hash: 6d0e4...609

Skrevet

Hi her, har holdt på noen dager nå og føler meg fantastisk! :)Flere gode vekttap her? Anonymous poster hash: 873d8...a70

Så flott, stå på!

Jeg er i ketose og har mistet 5kg siden 5.januar :)

Anonymous poster hash: ceae8...24b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...