emk1982 Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg ble sterilisert for 5 år siden på mandag ble jeg operert å de sydde sammen egglederne mine dammen. De sa at operasjonen var vellykket,men at jeg har korte eggledere nå så kirurgen sa ca 30-40% sjanse for graviditet😕 noen som har Vært borte dette eller vet om noen som har blitt gravide etter noe sånt? Jeg ønsker så gjerne et barn til men 30-40% sjanse er vel ikke noe å engang håpe på å bli gravid? Hjelp noen?
emk1982 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #2 Skrevet 16. januar 2015 Ingen som har peil? Er egentlig 40% noen god sjanse? Det verste er jo at jeg betalte 40.000kr for operasjonen 😕
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 40% sjans er jo 40% sjans. Det er større sjanse for at det ikke går, men det er heller ikke en umulighet. Anonymous poster hash: e9ca4...4a9
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Vet om folk som har blitt gravid med langt dårligere odds enn det! Ha tro på at det vil fungere! Lykke til! Anonymous poster hash: 7d483...fa5
emk1982 Skrevet 16. januar 2015 Forfatter #5 Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar får vel bare be til Gud om at han skal gi oss et mirakel.💜
emk1982 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #6 Skrevet 19. januar 2015 Ingen flere som har erfaring eller vet?
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #7 Skrevet 19. januar 2015 hadde aldri i verden betalt 40 000 for en risiko på hele 40% for og bli gravid igjen! Jeg fikk brent bort slimhinner i livmora, jeg mistet blødningen helt, og er nå steril. De KAN vokse seg til igjen, men lite sjans. Uansett. De fleste som gjør dette inngrepet får fortsatt menstruasjonsblødninger, men er og regne som nesten sterile... Det er jo et mye enklere inngrep enn hva du måtte ha tatt... Men er ikke reversibelt da. Det er vel sterilisering av kvinner, så vidt jeg vet. Anonymous poster hash: dda25...642
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2015 #8 Skrevet 19. januar 2015 Jeg har ca 40 % redusert fruktbarhet. I tillegg hadde jeg muskelknuter i livmoren som lå svært ugunstig til og som reduserte sjansen ytterligere. Fikk beskjed om at prøverør sannsynligvis måtte til... Vel, jeg var heldig Tross det har jeg fått 5 barn, et av dem er fremdeles et mysteriet for legefolk som fulgte meg opp. Det skulle være umulig at jeg ble gravid på det tidspunktet. Hun gikk under navnet "jesusbarnet" Har også en del aborter bak meg. Vært gravid tilsammen 11 ganger. I prøveperioder ble jeg gravid "hele" tiden. Mange positive graviditetstester, men det gikk ikke alltid bra. Anonymous poster hash: eb6cd...a0f
emk1982 Skrevet 19. januar 2015 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2015 Takk for at dere svarer meg☺ jeg håper jo at 40% skal være nok😊får bare krysse fingre å be til Herren.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2015 #10 Skrevet 20. januar 2015 Jeg tenker at 40% er bra jeg. Ønsker dere masse lykke til med prøvingen! Anonymous poster hash: de77f...f65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå