Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Nei, ikke den musa... ....pc-musa Noen som vet? Det virker som om den kobler seg inn og ut (ja,ja...glem talemåten), stadig vekk. Om det bare er musa er det jo en smal sak å kjøpe ny mus (i motsetning til den andre..). Men hvordan kan jeg vite om det er musa eller om det er pc'en som klikker? Har veldig dårlig råd, så vil liksom ikke kjøpe ny mus hvis det ikke hjelper. Noen som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 74e53...ddb
Mamma`n til turbo Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Har du trådløs mus? Min begynner litt sånn når batteriene begynner å bli tomme.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Har du trådløs mus? Min begynner litt sånn når batteriene begynner å bli tomme. Nei, har vanlig med ledning :/ Anonymous poster hash: 74e53...ddb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Er det en god gammeldags med kule under? Sjekk i såfall etter bøss og shit som kan havne inni. Kan dra med seg mye rusk om den blitt brukt mye Er det ikke en god gammeldags så kjøp ny. Koster ikke mye nå i dag http://www.kelkoo.no/c-113201-tastatur-og-mus/keyword/traadloes?sortby=price_ascending Anonymous poster hash: da0cd...5d2
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Er det en god gammeldags med kule under? Sjekk i såfall etter bøss og shit som kan havne inni. Kan dra med seg mye rusk om den blitt brukt mye Er det ikke en god gammeldags så kjøp ny. Koster ikke mye nå i dag http://www.kelkoo.no/c-113201-tastatur-og-mus/keyword/traadloes?sortby=price_ascending Anonymous poster hash: da0cd...5d2 Det er en sånn med rødt lys under, ikke kule. Herlighet, så uvitende jeg er på dette området, vet jo ikke hva noe er... Det skal bare fungere, da er jeg fornøyd, alt utenom interesserer meg ikke, noe som er veldig upraktisk når det ikke fungerer Ser at de er billigere enn jeg trodde, så spørs om det er verdt å prøve å kjøpe en ny likevel. Takk for link. Om andre har peiling, så svar gjerne. Anonymous poster hash: 74e53...ddb
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Takk og lov Anonymous poster hash: 22ded...b42
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Nå kjente jeg at jeg ble veldig skuffa over innholdet i tråden, lurt av overskriften Anonymous poster hash: 090aa...d6f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Kjøp en trådløs! De billigste funker som bare rakkeren. Anonymous poster hash: b33c8...f4b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #9 Skrevet 16. januar 2015 Nå kjente jeg at jeg ble veldig skuffa over innholdet i tråden, lurt av overskriften Anonymous poster hash: 090aa...d6f Beklager Helsetilstanden til den andre er vanskelig å vurdere siden den ikke har vært i bruk på altfor lenge Men det er så inn i ....... irriterende med denne pc-musa som streiker hele tiden Anonymous poster hash: 74e53...ddb
Mamma_til_2 Skrevet 16. januar 2015 #10 Skrevet 16. januar 2015 Mine barn har en slik med lys og ledning, men det er faktisk batteri i den se om det er en plass som går og åpne, kanskje du har batteri i din og uten og vite det ellers så kan det røde lyset trenge en vask har du sjekket at ledningen sitter helt inn i pc?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #11 Skrevet 16. januar 2015 Mine barn har en slik med lys og ledning, men det er faktisk batteri i den se om det er en plass som går og åpne, kanskje du har batteri i din og uten og vite det ellers så kan det røde lyset trenge en vask har du sjekket at ledningen sitter helt inn i pc? Ja, sjekket ledningen Ingen plass til batteri som jeg kan se. Ser at det er mulig å skru den opp, men må i så fall bruke et sånt mini-mini-mini-skrujern som urmakere benytter, så synes det er rart om jeg skal åpen den der? Det er så lite at jeg ikke har lagt merke til det før heller. Jeg ser at det røde lyses slås av og på, derfor jeg er redd for at feilen kanskje sitter i pc'en og ikke i musa :/ Anonymous poster hash: 74e53...ddb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå