Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Jeg føler hverdagen krever så mye av meg med jobb og barn...jeg klarer det ikke, jeg ser ikke noen mening med livet når jobben tar så mye tid fra livet og man kommer hjem og da må man jobbe videre med hjemmeplikter. Jeg vet dette er helt normalt og alle gjør dette, men jeg kjenner jeg skriker inni meg, jeg klarer ikke dette... Jeg er sikkert unormal, men jeg føler det blir for mye og jeg føler meg tom og deprimert. Jeg har masse hobbyer jeg liker å holde på med, men mellom jobb, barn, mann, matlaging, rydding blir det ikke tid til noe...hva er meningen med livet når man ikke får tid til noe? Anonymous poster hash: 57f21...979
Mamma`n til turbo Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Jeg tror de fleste av oss kan føle på det fra tid til annen. Jeg tror man må tvinge seg selv til å sette mer pris på ting og på tiden man har med barn og mann og til hobbyer. Livet dreier seg jo til syvende og sist om relasjonene man har til de man er glad i. At man blir sliten av hverdagene ligger litt i kortene men for min del prøver jeg å styre tankegangen min og det hjelper faktisk en god del for å prøve å se det positive i ting og nyte det man faktisk har og har tid til og ikke på det man føler man ikke har. Mye lettere sagt enn gjort selvfølgelig! Klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå