Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Fader nå har jeg ligge strakt siden søndag. Jeg blir gal!!! Står normalt 5 dager..men dette har ikke jeg tålmodighet til. De er sikkert dritsure på jobb og.. faen ass! Anonymous poster hash: 1a063...5ae
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 10 dager? Men når det er sagt hoster jeg enda etter min influensa i jula... Influensa er noe dritt! Blir liksom ikke helt bra. God bedring- og ikke tenk på jobben. Det er best å holde seg unna og ikke smitte de andre! De setter pris på det, om de får tenkt seg om:) Anonymous poster hash: cceed...248
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Svaret på det er enkelt - altfor lenge! Snakket med ei i dag, hun ble syk i romjulen, var borte fra jobb noen dager første uken av året. Hun jobber nå og hadde prøvd å trene, men hangler fremdeles med tung pust ved anstrengelse osv. Så den sitter i... Tenker kollegene dine er glad for at du ikke kommer på jobb for tidlig og smitter dem! I tillegg så vil du være tilbake hvis noen av de andre blir syke, så da er det en fordel at du fikk det nå og ikke samtidig med ddem God bedring! Anonymous poster hash: 8a868...d4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå