Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Noen som har tips til hvordan jeg kan "markedsføre" bloggen min? Ikke sånn for å tjene penger eller få reklameannonse eller noe, bare for å få lesere... Har en blogg der jeg skriver litt om ting jeg ikke tør å prate med noen om, ting jeg synes er flaut osv, så ønsker å være anonym. Føler likevel at mye av det jeg skriver kan være ålreit for mange å lese, men vet liksom ikke hvordan jeg skal reklamere for bloggen, uten å røpe hvem jeg er... Tenkte en stund på å linke på facebook og lignende, men med så få lesere som jeg allerede har, og med de temaene jeg skriver om, er jeg redd det blir litt åpenlyst at det er jeg som står bak bloggen... Anonymous poster hash: 60448...6c5
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Da jeg kom meg opp på topplisten (riktignok for noen år siden, før "alle" blogget", kom jeg der fordi jeg oppdaterte bloggen relativt ofte, hadde en fint og ryddig design, hadde en fin balanse mellom tekst og bilder i bloggpostene og sørger for å ha kvalitet på det jeg skrev og bildene jeg tok. Og kanskje det viktigste: kommenterte andre blogger. Ikke med "fin blogg, kommenter tilbake?" men med svar til andres innlegg, samtidig som jeg kunne nevne at jeg hadde skrevet et lignende innlegg etc. Det er ikke gjort på rekordtid, men man jobber seg oppover. Bloggerne med mange lesere har fått dem etter hvert, og ikke i en engang. Lykke til Anonymous poster hash: 9aede...e0f
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Hva slags blogg har du? Hvis du har blogspot lager du deg en google+ konto og begynner aktivt å krevie kommentarrer til andre bloggere. Da er du linket. Sånn er det vel på .blogg.no også? Og så finnes det sånne sider som man kan sette bloggen på, men da kommer den opp på ditt hjemsted hvis man søker, kan kanskje være for lett å kjenne igjen? Anonymous poster hash: ce483...bf6
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Da jeg kom meg opp på topplisten (riktignok for noen år siden, før "alle" blogget", kom jeg der fordi jeg oppdaterte bloggen relativt ofte, hadde en fint og ryddig design, hadde en fin balanse mellom tekst og bilder i bloggpostene og sørger for å ha kvalitet på det jeg skrev og bildene jeg tok. Og kanskje det viktigste: kommenterte andre blogger. Ikke med "fin blogg, kommenter tilbake?" men med svar til andres innlegg, samtidig som jeg kunne nevne at jeg hadde skrevet et lignende innlegg etc. Det er ikke gjort på rekordtid, men man jobber seg oppover. Bloggerne med mange lesere har fått dem etter hvert, og ikke i en engang. Lykke til Anonymous poster hash: 9aede...e0f Ohoi! Jeg sørget for å ha minimalt med skrivefeil, noe jeg overhode ikke gjorde i dette innlegget - som er skrevet midt i middagslagingen Anonymous poster hash: 9aede...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå