Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hvordan startet det hos dere? Hvor hadde dere vondt? Jeg har vært våken halve natten med smerter på siden av skambeinet (tror jeg).. Det strålte også nedover ene beinet, men også oppover magen på ene siden.. Googlet nå (ja jeg vet Google ikke er det beste da det kan være hva som helst), men det kom opp bekkenløsning som et alternativ.. Kan det være det eller er det noe helt annet tro? Skal ringe lege om det ikke blir bedre.. Det er ikke så ille nå, kjenner det bare litt på siden av skambeinet. Er bare 10 uker på vei.. Litt tidlig å kjenne noe av bekkenløsning kanskje? Anonymous poster hash: 10659...01b
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 .. Anonymous poster hash: 10659...01b
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Hvis det sitter i skambeinet er det symfyseløsning. Helt forjævlig vondt. Kom deg til legen å få henvisning til fysio
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Hvis det sitter i skambeinet er det symfyseløsning. Helt forjævlig vondt. Kom deg til legen å få henvisning til fysioHørtes lite gøy ut! Har du hatt det? Hvordan startet det? Og kjente du smerter kun der eller kunne det "spre" seg til andre områder? Anonymous poster hash: 10659...01b
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Hvis det sitter i skambeinet er det symfyseløsning. Helt forjævlig vondt. Kom deg til legen å få henvisning til fysioHørtes lite gøy ut! Har du hatt det? Hvordan startet det? Og kjente du smerter kun der eller kunne det "spre" seg til andre områder? Anonymous poster hash: 10659...01b Ja. Fikk det i uke 15. Begynte med at det gjorde vondt når jeg reiste meg, litt sånn at jeg måtte ta pause idet jeg reiste meg opp. Så gikk det nedover beina på fremsiden. Var mer eller mindre sengeliggende fra uke 25.. kom deg til behandling, ikke løft, og gå ut av bil og seng med samla bein
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Hvis det sitter i skambeinet er det symfyseløsning. Helt forjævlig vondt. Kom deg til legen å få henvisning til fysioHørtes lite gøy ut! Har du hatt det? Hvordan startet det? Og kjente du smerter kun der eller kunne det "spre" seg til andre områder? Anonymous poster hash: 10659...01b Ja. Fikk det i uke 15. Begynte med at det gjorde vondt når jeg reiste meg, litt sånn at jeg måtte ta pause idet jeg reiste meg opp. Så gikk det nedover beina på fremsiden. Var mer eller mindre sengeliggende fra uke 25.. kom deg til behandling, ikke løft, og gå ut av bil og seng med samla beinMen kom det gradvis eller var du like vond hele veien? Det er ikke vondt lenger nå, det var i natt og litt utover dagen.. Men har ligget helt i ro hele dagen Anonymous poster hash: 10659...01b
Gjest Sekretøsa Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Hvis det sitter i skambeinet er det symfyseløsning. Helt forjævlig vondt. Kom deg til legen å få henvisning til fysioHørtes lite gøy ut! Har du hatt det? Hvordan startet det? Og kjente du smerter kun der eller kunne det "spre" seg til andre områder? Anonymous poster hash: 10659...01b Ja. Fikk det i uke 15. Begynte med at det gjorde vondt når jeg reiste meg, litt sånn at jeg måtte ta pause idet jeg reiste meg opp. Så gikk det nedover beina på fremsiden. Var mer eller mindre sengeliggende fra uke 25.. kom deg til behandling, ikke løft, og gå ut av bil og seng med samla beinMen kom det gradvis eller var du like vond hele veien? Det er ikke vondt lenger nå, det var i natt og litt utover dagen.. Men har ligget helt i ro hele dagen Anonymous poster hash: 10659...01b Ble bare verre. Men jeg lå sjeldent i ro før jeg absolutt måtte. Men i starten var det ikke så ille
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå