Gå til innhold

Noen mc-fruer her da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med et lite prosjekt, og trenger innsyn til hvordan det er å være mc-frue:) Jeg vet ikke helt hva jeg skal skrive og vil ikke basere meg på SOA heller akkurat. Har lest en del og synes det er mye tull på nettet og stoler ikke helt på det jeg leser.. Så jeg prøver her inne, hvordan er det å være MC-frue? spesielt hvis mannen er i en klubb, gjerne 1%.. Har lest en del at i sverige forventes det at kvinnene innen klubbene skal oppføre seg på et sett vis osv. Vet ikke hvordan det er i Norge men så langt de kvinnene jeg har snakket med har sagt det er ikke noe forskjell på som å være gift med en "vanlig" mann... :)

Anonymous poster hash: 77828...25d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gift med en i som er medlem i en 1% klubb. Hva er det du lurer på?

Anonymous poster hash: 1401c...697

Skrevet

Er det sånn at din mann krever at du oppfører deg på et vis, med tanke på respekt og sånnt? har du den friheten du ønsker deg? stoler du 100% på mannen din? må du ta på deg ansvar for klubben eller er du helt "utenfor" klubben og ikke har noe med det å gjøre som?  får du gå på festene til klubben?

Skrevet

Min ex-samboer er medlem av Devils Chicago, og jeg kan si såpass at det var medlemskapet der som gjorde at det ble slutt mellom oss etter 8 år, de 2 siste hvor han ble medlem :-( jeg klarte ikke den livsstilen med at klubben alltid kom først, festing og bruk av ulovlige ting :-(

Anonymous poster hash: 0e4e8...7ff

Skrevet

Min ex-samboer er medlem av Devils Chicago, og jeg kan si såpass at det var medlemskapet der som gjorde at det ble slutt mellom oss etter 8 år, de 2 siste hvor han ble medlem :-( jeg klarte ikke den livsstilen med at klubben alltid kom først, festing og bruk av ulovlige ting :-(

Det skulle selvfølgelig stå Devils Choice

Skrevet

Skjønte den... men er vel ikke alle som er sånn? Det jeg har hørt  er at noen ikke fester like mye som andre..

Skrevet

For meg så virket det som alle gjorde det, alle fullverdig medlemmene i hvert fall :-(

Skrevet

Ble du ikke invitert på festene da? 

Skrevet

Er det sånn at din mann krever at du oppfører deg på et vis, med tanke på respekt og sånnt? har du den friheten du ønsker deg? stoler du 100% på mannen din? må du ta på deg ansvar for klubben eller er du helt "utenfor" klubben og ikke har noe med det å gjøre som? får du gå på festene til klubben?

Det er klart det kreves at jeg har respekt for klubben og klubbens medlemmer. Men det kommer automatisk da vi er gode venner og som en familie. Jeg er fri til å gjøre som jeg vil, men jeg har også valgt denne livsstilen. :)

Ja jeg er med å gjør ting for klubben, hjelper til der det trengs, barvakt osv.

Ja jeg er med på fester, eneste jeg ikke er med på er klubbmøtene. Å nei vi fester ikke mer en andre. Har et normalt familieliv, med jobber, barn, hus og andre forpliktelser. Det som står i media om oss er regelrett løgn.

Hvis du vil vite litt mer så meld deg inn i payback Norge sin gruppe på Facebook. :)

Anonymous poster hash: 1401c...697

Skrevet

Hvis du ønsker å gjøre undersøkelser på dette så vil jeg anbefale deg å sende en formell forespørsel til 1% klubbene og de internasjonale klubbene rundt i Norge hvor du legger frem litt mer info om hva du ønsker å oppnå med infoen og hvem du er så får de ta det med til konene sine så får de velger.

Det er jo bare en håndfull av dem i Norge og jeg er ganske sikker på at det er like stor forskjell på konene som på klubbene, det er bare politiet som har et veldig snevert og ensartet syn på MC-miljøet i Norge.

Anonymous poster hash: 37019...ade

Skrevet

Jeg er helt enig, det er veldig snevert og dårlig syn på MC-miljøet i Norge, derfor så håper jeg at jeg kan gi et klarere bilde og få bedre innsikt i hva som faktisk er sant. Fra det jeg vet så synes jeg at kvinnene i mc-miljøet har det veldig fint. Men det er selvsagt ikke lett å vite eksakt hva som er sant når medier påstår så mye rart. Jeg skal gjøre det:) Takk for tips!

Skrevet

Jeg var på festival en gang og i gjengen vår var det en som var i opptaksfasen i en MC gjeng. Derfor var lederen i gjengen med kone og en del andre med. Fryktelige folk! Kona var omtrent slave, måtte løpe og fikse øl og alt annet de ville ha til en hver tid. Og lederen var "hellig" og alle måtte adlyde ham! Feks å ta på skinnvesten hans var stor synd. Og hvis han pratet måtte alle høre på osv. Jeg vet ikke om disse var representative, men frykter det. Tror neppe du hadde fått kona til å si noe negativt for å si det sånn, selv om det var tydelig at hun ikke hadde det då bra, ikke noen frihet...

Anonymous poster hash: cfbe3...439

Skrevet

Jeg var på festival en gang og i gjengen vår var det en som var i opptaksfasen i en MC gjeng. Derfor var lederen i gjengen med kone og en del andre med. Fryktelige folk! Kona var omtrent slave, måtte løpe og fikse øl og alt annet de ville ha til en hver tid. Og lederen var "hellig" og alle måtte adlyde ham! Feks å ta på skinnvesten hans var stor synd. Og hvis han pratet måtte alle høre på osv. Jeg vet ikke om disse var representative, men frykter det. Tror neppe du hadde fått kona til å si noe negativt for å si det sånn, selv om det var tydelig at hun ikke hadde det då bra, ikke noen frihet...

Anonymous poster hash: cfbe3...439

I mannens klubb har vi prospects og hang around til sånt, ingen av oss damene henter oss så mye som en øl selv i baren.. Som jeg sa hver klubb har sin greie..

Anonymous poster hash: 37019...ade

Skrevet

Ehh - overskriften. Jeg er frue og jeg kjører mc. OG når jeg leser spørsmålet ditt, så er jeg nok ikke kvalifisert til å svare på spørsmålene dine. Jeg er medlem av naf mc og har aldri vært på noe som ligner treff, klubbmøter e.l. MEN det er deilig å kjøre MC!

Anonymous poster hash: fdc7e...ec2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...