Gå til innhold

Ut med jobben

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen ringte akkurat fra jobb, og hadde glemt at han hadde takket ja til en tur ut med noen kolleger i morgen. I utgangspunktet er ikke dette noe problem, men synes lørdag er en "dum" dag :P Jeg blir alene med to aktive unger hele ettermiddagen/kvelden og søndagen blir ganske amputert....

Mye bedre når det legges til en fredag etter jobb, da merkes det ikke på samme måte og det pleier ikke bli så veldig seint heller.

Anonymous poster hash: f73c3...12e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det blir slitsomt for deg så burde ikke mannen dra?

Anonymous poster hash: 80be5...a22

Skrevet

Jeg er helt enig med deg. På generell basis irriterer det meg litt når fellesting blir lagt til helger, inkludert barnebursdager. For meg er helgen familietid, men både mannen og jeg gjør jo selvsagt unntak av og til. Og barna får gå i bursdager og på klassefester selv om jeg synes det er irriterende ;)

Anonymous poster hash: 39221...9be
Skrevet

Jeg synes bare det er litt kort varsel, og føler helgen blir ødelagt når det legges til lørdag. Er mye alene med dem i ukedagene, så synes helgene er litt hellige. Fredag er en dag som gjerne passer litt bedre sammen med små barn, i hvertfall så lenge det kun er for å spise, drikke og være sosial med kolleger.

HI

Skrevet

Når han kom hjem fra jobb visste han ikke hvem som skulle være med, eller hvor mange. Synes det er spesielt å skulle ut å spise med "noen" fra jobben uten å vite hvem som skal være med....eller?

HI

Skrevet

Han bløffer og har funnet på at det er "jobben" som skal ut. Men det er et privat opplegg, vedder jeg på. Si du har fått barnevakt og gjerne blir med, så får pipen en annen lyd...

Anonymous poster hash: a4d47...47f

Skrevet

Han bløffer og har funnet på at det er "jobben" som skal ut. Men det er et privat opplegg, vedder jeg på. Si du har fått barnevakt og gjerne blir med, så får pipen en annen lyd...

Anonymous poster hash: a4d47...47f

Selv om han skal ut med jobben så betyr det ikke at man kan ta med partner.

Anonymous poster hash: da358...9af

Skrevet (endret)

Bit det i deg, jeg er ofte alene i helger med mine aktive barn, finn på noe ute så går det fint.

Du kan ikke forvente at alle ting skal skje i ukedagene selv med jobben.

Endret av Mamma_til_2
Skrevet

Bit det i deg, jeg er ofte alene i helger med mine aktive barn, finn på noe ute så går det fint.

Du kan ikke forvente at alle ting skal skje i ukedagene selv med jobben.

Biter det i meg, så det er greit. Synes fremdeles det går an å legge sosiale aktiviteter til fredag, men meg om det ;) Har avtalt at han blir med ut å spiser og tar et par øl, men blir ikke med ut på byen etterpå.

HI

Skrevet

Hvorfor blir søndagen amputert?

Han kommer vel hjem på kvelden og sørger for å være i god form til barna våkner søndag.

Anonymous poster hash: 9c2dc...00f
Skrevet

Hvorfor blir søndagen amputert?Han kommer vel hjem på kvelden og sørger for å være i god form til barna våkner søndag. Anonymous poster hash: 9c2dc...00f

Vanligvis blir det seint, han sover lenge og formen er laber.....har som nevnt over avtalt at han blir med og spiser, men ikke ut på byen ;)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg Hi og det går begge veier. Ofte bruker vi å takke nei til det om det er på en Lørdag.

Jeg har også en mann som takker nei til jobb middag midt i uken og det krasjer med f.eks juleavsluttning for en av ungene. Ikke fordi jeg har sagt noe, men fordi han heller vil være med ungene :)

Anonymous poster hash: 13440...a39
Skrevet

Jeg er helt enig med deg Hi og det går begge veier. Ofte bruker vi å takke nei til det om det er på en Lørdag.Jeg har også en mann som takker nei til jobb middag midt i uken og det krasjer med f.eks juleavsluttning for en av ungene. Ikke fordi jeg har sagt noe, men fordi han heller vil være med ungene :)Anonymous poster hash: 13440...a39

Jeg synes det er viktig å være sosial med kolleger, men ikke på bekostning av familie. Godt det er flere som er enig med meg :)

HI

Skrevet

Ut med jobben viste seg å være at ei fra et annet kontor hadde bursdag.....Kun min mann og ei til som kom fra jobb, to andre damer som hadde meldt avbud samme dag. I tillegg kom to venninner av hun som hadde bursdag, men de spiste og dro. Etterhvert kom også et vennepar av bursdagsbarnet, kjæresten til bursdagsbarnet kunne ikke komme?????

Mannen påstår at han ikke hadde fått med seg at det var en slik sammenkomst, men hva i all verden skal han ut med noen fra et annet kontor å gjøre? Kjente jeg var ganske sur når han kom hjem klokken 02.00, og hadde hatt det sååååå hyggelig.

Mennesket som hadde bursdag er jo kun ei han har småsnakket med innimellom, også skal det prioriteres foran familie!!! Begge ungene er i tillegg syke, så det har vært en veldig urolig kveld og natt.

Sånn, dagens frustrasjonsutbrudd!!!!

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...