Gå til innhold

Hva btuke til fruktsalaten hvis juice er fy-fy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva erstatte vaniljesausen med?

Anonymous poster hash: fadf2...885

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vaniljekesam er godt på fruktsalat :)

Skrevet

Juice fyfy i fruktsalat? Hva er forskjell på å spise frukt og drikke juice?

Når det er sagt så har jeg aldri brukt juice i salaten, skviser evt endene på appelsinen oppi.

I stedet for vanliljesaus er yoghurt eller kesam godt til.

Anonymous poster hash: e0dbf...1f9
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan spise fruktsalat om juice er fyfy. Hva har du i denne fruktsalaten i det hele tatt? Vanligvis presser jeg appelsiner og bruker det i, sammen med saften fra mango som kommer når den forberedes. Men dette blir jo det samme som juice.
Skal sies at jeg kun bruker frisk frukt, ikke noe cocktailgreier... Men vet om folk som bruker cocktailsaften i salaten (grøss til hele cocktailfrukt greiene). 

Hvis du skal ha det så magert som mulig er vaniljekesam godt, men is er også veldig godt om du ikke er på slankern... 

Anonymous poster hash: 85341...148
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan du kan spise fruktsalat om juice er fyfy. Hva har du i denne fruktsalaten i det hele tatt? Vanligvis presser jeg appelsiner og bruker det i, sammen med saften fra mango som kommer når den forberedes. Men dette blir jo det samme som juice.

Skal sies at jeg kun bruker frisk frukt, ikke noe cocktailgreier... Men vet om folk som bruker cocktailsaften i salaten (grøss til hele cocktailfrukt greiene). 

Hvis du skal ha det så magert som mulig er vaniljekesam godt, men is er også veldig godt om du ikke er på slankern... 

det som er i boksene med frukt er jo sukkerlake, ikke juice.

Skrevet

Bruker vaniljekesam eller limekesam.

Skrevet

Kesam smaker dritt. Hvis du ikke slanker deg så kan du bruke både yoghurt naturell, fruktjuice osv. Det er bare på DiB at juice er fy-fy og verre enn brus, at man ikke skal spise brød, poteter, pasta, melkeprodukter eller kornprodukter. Folk er jo hysteriske her, har aldri møtt slike holdninger i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 53bd1...0f7
Skrevet

Det er jeg fullt klar over. Jeg tenkte meg nok bare ikke om da jeg skrev cocktailsaften. Det var liksom bare et forslag til andre ting man kan ha i fruktsalaten som ikke er juice... 

Skrevet

Det varierer litt. Anannas pleier for eksempel å ligge i juice mens pærer ligger på lake.

Anonymous poster hash: ee048...c46

Skrevet

Kesam smaker dritt. Hvis du ikke slanker deg så kan du bruke både yoghurt naturell, fruktjuice osv. Det er bare på DiB at juice er fy-fy og verre enn brus, at man ikke skal spise brød, poteter, pasta, melkeprodukter eller kornprodukter. Folk er jo hysteriske her, har aldri møtt slike holdninger i virkeligheten.

Anonymous poster hash: 53bd1...0f7

Det gjør det slettes ikke. Både vaniljekesamen og limekesamen er kjempegod. Gidder ikke å spise ting jeg ikke liker fordi det liksom skal være "bra".

Skrevet

Mager vaniljekesam er KJEMPEGODT!! Limekesamen er også god. Gresk yogurt med vaniljesmak er godt.

Yogurtis eller lettis er gooooode alternativer :)

Anonymous poster hash: 042f7...6d0

Skrevet

Her skal vi ha fruktsalat som lørdagsgodt i morgen. Og jeg bruker masse forskjellig frukt, har og druer oppi. Så bruker jeg krem uten sukker til. Nam, nam. Man må da kunne kose seg selv om man går ned i vekt.

Under sist svangerskap la jeg på meg masse, og spiste fruktsalat med krem hver helg da jeg slanket meg etterpå. Gikk ned 32 kg på 1 år, og jeg var kronisk syk da, så lå i sofaen hver dag.

Anonymous poster hash: 1e951...760

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...