Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Sønnen min på 6 år.... Han har alltid vært godt likt og hatt mange venner. Nå som de begynte på skolen begynte det en ny gutt i klassen som ikke gjør så mye annet enn å slåss og gjøre ekle ting med andre (ta tingene dems osv). Resultatet er at guttene var redde for han, men så begynte de også å bli med på det fremfor å bli utsatt for det. Vi jobbet mye med vår sønn, for vi synes IKKE det er grei oppførsel. Han sluttet også med det, og gikk tilbake til før. Når jeg har hentet han i det siste er han ofte alene... jeg er veldig redd for at han er veldig utenfor siden han ikke slåss lengre.... når jeg spør sier han at han har det bra, trives og har mange venner. Han sier ofte at han har lekt med en annen gutt som er veldig rolig i klassen, noen ganger noen gutter fra andre klasser og han har begynt å leke med jentene en del. Han virker jo blid og fornøyd og liker skolen, men jeg har en dårlig følelse.... må jeg slappe av og bare stole på han? Anonymous poster hash: 5b8e3...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå