Gå til innhold

Tett i nesa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er tett i nesa HELE året. Hele forbaska året snørrer jeg. Ikke nødvendigvis så mye at jeg må snyte meg, men er aldri "frisk" i nesa.. :( tror ikke jeg vet hvordan det er å ha normale luftveier egentlig. tips?

Anonymous poster hash: 9d8a2...e43

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ha prøvd akupunktur. Jeg har allergi, og etter et år i en veldig forurenset by, ble jeg tett og snørrete av alt mulig. Jeg var bra i 10 år etter akupunkturbehandling.

Jeg tror du vil merke fort om det virker på deg, så det behøver ikke å koste en formue.

Skrevet

Eh, nei, jeg har sprøyteskrekk :P så ikke akupuntur

Skrevet

Nåleskrekk også altså :)

Skrevet

Nåleskrekk også altså :)

Huffda, ja da får du kanskje finne på noe annet. Er det pga allergi? Kan jo være noe hevelse eller trange kanaler oppi der eller noe sånt? Polypper? Har du vært hos spesialist?

Skrevet

Nåleskrekk også altså :)Anonymous poster hash: 9d8a2...e43

Huffda, ja da får du kanskje finne på noe annet. Er det pga allergi? Kan jo være noe hevelse eller trange kanaler oppi der eller noe sånt? Polypper? Har du vært hos spesialist?

Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn :( nei, har ikke vært hos noen spesialist. Kan vel få fastlegen til å henvise en eller annen gang. Trange kanaler kan det kanskje være, en i familien har i allefall det. Men jeg snorker ikke da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...