Gå til innhold

Dere som har lignende personlighet som meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som trives best hjemme

Synes det er mye kjekkere å være hjemme en lørdagskveld enn å være med venninner

Er lite sosial og litt sjenert

Trives best med mann og barn

Blir fort sliten etter sosiale sammenkomster

Gruer seg å være med venninner pga. det å være så sosial over flere timer, (ikke pga. venninnene, de er Kjempe snille)

Liker å sove lenge

Trenger mye alenetid

Liker ikke å være i fysisk aktivitet eller konkurranse

Liker best å observere, ikke snakke

Hva jobber dere med? Jeg synes det er veldig vanskelig å finne en jobb jeg trives med og føler meg komfortabel med.. :(

Anonymous poster hash: 1c680...966
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, du høres dritkjedelig ut. 

Anonymous poster hash: fe815...498
Skrevet

Jeg er ganske lik deg, kan det virke som. Men jeg trenger avbrekk i alenetiden og familietiden min også - møte venner fra tid til annen. Ikke at behovene melder seg så ofte. 

Jeg er faktisk skoleassistent i en 4. klasse. Jeg trives veldig godt med det. Jeg er ikke noe midtpunkt, jeg observerer mye i undervisningen (evnt roer ned om det trengs), og hjelper til når oppgaver skal løses. Det er nok ikke drømmeyrket mitt, men jeg trives. 

Anonymous poster hash: 2a029...c9e
Skrevet

Tja, alle disse tingene stemmer for meg, bortsett fra at jeg ikke har venninner. Jeg er delvis uføretrygdet, jobber litt hjemmefra.

Anonymous poster hash: 0df50...7a0
Skrevet

Du burde være sauebonde! 🐑

Da har du en ting du må jobbe med og det er den biten med fysisk aktivitet. Men tro meg, den biten vil gå av seg selv. 😉😄😄😄

Skrevet

Wow, du høres dritkjedelig ut.

Anonymous poster hash: fe815...498

Wow du høres ut som en møkkakjerring

Anonymous poster hash: b7d10...8b8

Skrevet

Gård ja :) jeg har samme personlighet og kunne ønske jeg jobbet på gård. Mye fred og ro, annet enn dyra

Anonymous poster hash: 6af95...7ef

Skrevet

Jeg er lærer. :-)

Anonymous poster hash: 781be...23c

Skrevet

Som trives best hjemme

Synes det er mye kjekkere å være hjemme en lørdagskveld enn å være med venninner

Gruer seg å være med venninner pga. det å være så sosial over flere timer, (ikke pga. venninnene, de er Kjempe snille)

Liker å sove lenge

Trenger mye alenetid

Hva jobber dere med? Jeg synes det er veldig vanskelig å finne en jobb jeg trives med og føler meg komfortabel med.. :(

Jeg har lignende personlighet, ikke helt der du er, men mye av det samme. Synes det er så mye sladring, tomprat og blondinenykker i de fleste jentegjenger at jeg gidder rett og slett ikke - smalltalk i flere timer gir meg absolutt ingenting. Er heller ikke fan av å drikke alkohol, så drives bedre hjemme i sofaen. Liker ikke fysisk aktivitet, men det er fordi jeg er kronisk syk og blir dårlig av å trene, uansett hva trening går ut på.

Jobber som seniorrådgiver i staten.

Anonymous poster hash: 5086f...198

Skrevet

Du burde være sauebonde!

Da har du en ting du må jobbe med og det er den biten med fysisk aktivitet. Men tro meg, den biten vil gå av seg selv.

Høres fint ut, men man kan vel ikke leve av bare den inntekten det gir...pluss at man må vel ha en gård..

HI

Skrevet

Jobber på laboratorie. Der kan jeg konsentrere meg om arbeidsoppgavene og være mye og lite sosial alt etter humøret. Har også hatt kontorjobb der jeg puslet med mitt. Kunne også styre hvor sosial jeg ville være der.

Anonymous poster hash: 4e496...023

Skrevet

Jeg er nok litt som deg bortsett fra at jeg luker å trene.

Jobber i bank.

Anonymous poster hash: d034a...2ee

Skrevet

Liker ikke å sove lenge, er skikkelig A-menneske, og liker å trene, men ellers mye likt. Jobber som forsker innen medisin.

Anonymous poster hash: 21d10...035

Skrevet

Du er nok introvert sånn som meg. Søk på nettet på introvert og jobb så kommer det nok opp noen forslag :)

Anonymous poster hash: 966b7...199

Skrevet

Er som deg, jobber som lærer - mistrives.

Høres mye mer fristende ut å jobbe på laboratorium eller kontor, som ei lengre opp nevnte.

Vil legge til, føler ikke det er aksept for å være på denne måten, får stadig "påbud" om tvangssosialisering: "joda, det blir SÅ gøy med den jobbfesten med 60 personer, masse alkohol med påfølgende pinlig flørting mellom gifte kolleger, hysterisk dansing på bordene, musikk på volum dilerium - du må bare komme deg opp av sofaen og komme deg dit, så vil du takke oss som fikk deg til å føle deg som en sosial taper om du ble hjemme.

Jommen sa jeg smør...

Anonymous poster hash: 22646...d1d

Skrevet

Hjemmesykepleien. Helt perfekt. Lite kontakt med kolleger og såpass kort tid hos hver bruker at det holder med de typiske frasene "Usch, som der blåser idag" etc. Jeg får trent min sosiale kompetanse, men blir ikke overstimulert.

Anonymous poster hash: 29101...762

Skrevet

Hjemmesykepleien. Helt perfekt. Lite kontakt med kolleger og såpass kort tid hos hver bruker at det holder med de typiske frasene "Usch, som der blåser idag" etc. Jeg får trent min sosiale kompetanse, men blir ikke overstimulert. Anonymous poster hash: 29101...762

Signerer denne.

Jeg er også introvert og trivdes godt i hjemmesykepleien nettopp pga det anonym over her skriver.

Anonymous poster hash: 41640...a12

Skrevet

Introvert. Det er helt ok. 

Er lærer. 

Skrevet

Som trives best hjemme

Liker å sove lenge

Trenger mye alenetid

Er du klar over at du er det som kalles introvert? Hvis ikke, bør du Google litt. :) Vi er mange!

Jeg er forresten adjunkt, jobber på barnetrinnet.

Anonymous poster hash: 44797...0c0

Skrevet

Høres ut som høysensitiv egenskaper og :)

Anonymous poster hash: bc896...732
Skrevet

Wow, du høres dritkjedelig ut.  Anonymous poster hash: fe815...498

Wow, du høres ....... Bare dum og slem ut!

Anonymous poster hash: 5b449...d88

Skrevet

Du høres ut som meg. Jeg er høysensitiv. Jobber hos en familie som husmorvikar. Passer meg utmerket. Syns og det er ok å jobbe på storkjøkken.

Anonymous poster hash: f6744...c78

Skrevet

Jeg er som deg. Er jurist og jobber i statlig forvaltning. Holder meg mest inne på kontoret mitt. Får aldri opp til lunsj med de andre, men deltar på avdelingsmøter en gang i uka. Sier minst mulig. Opplever at jeg nå etter to år blir akseptert.

Anonymous poster hash: eabf8...4da

Skrevet

Jeg er ikke så ulik deg. Bortsett fra at jeg ikke trenger særlig med søvn, er også svært aktiv og liker å konkurere. Jeg er lege. 

Anonymous poster hash: c277a...681
Skrevet

Er ganske lik deg, samtidig har jeg det sånn at jeg av og til er i sosiale lag og setter pris på det, men så er jeg mettet for en lang stund fremover.

Du er introvert ja, og det er det ikke noe galt med, vi er alle ulike.

Jeg jobber med økonomi og har også vært i administrative jobber. Liker best når jeg kan pusle med jobben i ro, er ikke glad i for mye møter, men klarer det når det trengs.

Anonymous poster hash: 706a8...a34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...