Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 6 uker.. Går fargen faktisk helt ut etter disse ukene? Selv om man velger en farge med litt rødt i? Savner litt glans og noe ekstra i mitt kjedelige hår, men klarer aldri å bestemme meg for hvilke hårfarge jeg vil ha så da er det greit med noe skånsomt som forsvinner av seg selv etter hvert Anonymous poster hash: d1f23...c57
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Jeg har brukt sånn hårfarge som bare ska vare så å så lenge, forsvinner ikke etter den tiden men falmer kanskje litt. Men jeg har ikke prøvd minicolor, kanskje det forsvinner.. Anonymous poster hash: adb3e...a8a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Jeg bruker nå kun de loreal-fargene som skal gå ut etter 6-8 uker. Håret mitt ble ødelagt etter hjemmebleking (kunne rive håret i to), så jeg tør rett og slett ikke bruke vanlig farge igjen.Jeg farger det ca hver 2-3 mnd, bruker litt forskjellige farger hver gang.. Nå er det vel 8 uker siden sist, og fargen sitter fortsatt. Falmet litt kanskje. Hvis du ikke skal ha en drastisk endring så spiller det vel ikke kjemperolle om ikke fargen går HELT ut? Og da kand du jo eventuelt bare farge tilbake igjen Anonymous poster hash: 8af8f...038
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå