Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Han virker så utrolig snill, sympatisk og koselig på tv'n, tror jeg er litt crush'ed på han, tross han spiller på andre laget sier ryktene lurer på hvordan han er Anonymous poster hash: 0b268...9dc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Han virker som en veldig sympatisk og hyggelig fyr! Har også alltid hatt en følelse av at han liker menn. Sikkert en veldig fin venn, da Anonymous poster hash: 19c40...b80
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Synes både han og Signe er utrolig kleine. Og den diskusjonen ved "fredagsbordet" i dag??!! WTF? De har jo misforstått fullstendig den store forskjellen på da de var unge og kunne sole seg toppløse og barn kunne løpe rundt naken, og dagens samfunn... Anonymous poster hash: d556f...037
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Begge er utrolig hyggelige, varme og humoristiske. Jeg har vært gjest hos de et par ganger og jeg føler meg så godt ivaretatt. Anonymous poster hash: 1d0ec...8dd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #5 Skrevet 16. januar 2015 Begge er utrolig hyggelige, varme og humoristiske. Jeg har vært gjest hos de et par ganger og jeg føler meg så godt ivaretatt. Anonymous poster hash: 1d0ec...8dd har du? Hvem er så du da og i hvilke forbindelse var du der ? Anonymous poster hash: 0b268...9dc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #6 Skrevet 16. januar 2015 Begge er utrolig hyggelige, varme og humoristiske. Jeg har vært gjest hos de et par ganger og jeg føler meg så godt ivaretatt. Anonymous poster hash: 1d0ec...8dd har du? Hvem er så du da og i hvilke forbindelse var du der ? Anonymous poster hash: 0b268...9dc Hehe. Ikke noe spes. Er ikke kjendis. Har en kompis i redaksjonen og de har brukt meg som "fagperson" vedrørende en hobby/livsstil jeg har og når jeg nådde et vanskelig mål. Anonymous poster hash: 1d0ec...8dd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #7 Skrevet 16. januar 2015 Begge er utrolig hyggelige, varme og humoristiske. Jeg har vært gjest hos de et par ganger og jeg føler meg så godt ivaretatt. Anonymous poster hash: 1d0ec...8dd har du? Hvem er så du da og i hvilke forbindelse var du der ? Anonymous poster hash: 0b268...9dc Hehe. Ikke noe spes. Er ikke kjendis. Har en kompis i redaksjonen og de har brukt meg som "fagperson" vedrørende en hobby/livsstil jeg har og når jeg nådde et vanskelig mål. Anonymous poster hash: 1d0ec...8dd jaja, trenger ikke være kjendis for at du er interessant for meg, lurte bare på hva du gjorde der gratulerer med nådd mål Anonymous poster hash: 0b268...9dc
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #8 Skrevet 16. januar 2015 Peter er en helt FANTASTISK programleder!! Utstrålingen er formidabel!! :-) Anonymous poster hash: ad27e...9ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå