Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #1 Skrevet 16. januar 2015 Hva anbefaler dere andre som bleker tenner? Vet man bør dra til tannlege, men har gjort det før, med godt hell, men finner ikke igjen det merket jeg brukte da, er noen år siden. Mener jeg sluttet fordi jeg brukte det da først for "bleking" noen dager på rad, så opprettholdt jeg en gang i uka eller noe. Så husker jeg de endret det, slik at det i stedet for opprettholding en gang i uke, eller var det (to gang i mnd???) var en "penn" man skulle stryke over tennene med "så ofte man ønsket" for og opprettholde fargen. Smøre på, vente litt med og lukke munn,- og ferdig. Denne synes jeg ble litt sterk for tennene mine...Og hadde ikke noe samme effekt. Vil tro det er kommet bedre hjemmebleking nå enn hva de hadde for 8-9 år siden...Er regelmessig til tannlege så følger med tennene godt, og fjerner tannstein. Den gang tok tennene ikke skade av det, men m in søster måtte slutte med tannbleking kjøpt hos tannlege, pga at hun begynte og få ising og ubehag i tennene...Så det er forskjell på folk.... Anonymous poster hash: f680b...ba4
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Så enkelt som crest whitening strips! Kjøpes på ebay! Anonymous poster hash: af673...9f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå