Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hva sa jeg ja til? har deltatt på mange styremøter og må lage kake etc i gjennomsnitt 1x hver 14 dag. Lærte meg ei lekse der gitt! Tror styret i samfunnshuset må klare seg uten meg ved neste valg. Må delta på hvert eneste arrangement eller skaffe folk som skal hjelpe til. Kjente i kveld at jeg er litt sliten av dette i tillegg til hverdagen med jobb, en 16 mnd gammel gutt og ei snart 4 år gammel jente. Ja og at samboer er borte mandag- fredag. Så dagens moral er- tenk dere om før dere takker ja til styreverv. Nå er kaka ut av ovnen og frustrasjonen litt mindre. Må bare levere den hersens kaka, som forøvrig ble uten glasur, i morgen etter jobb. Så er det god helg;) Anonymous poster hash: 9ebee...240
QueeenBeee Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Merkelig måte å bruke en vara på. Trodde vara var en stedsforteder om noen i selve styret ikke kunne stille, ikke en slave.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #3 Skrevet 16. januar 2015 Trekk deg fra vervet umiddelbart - høres ut som at du har mer enn nok og at du misbrukes!! Anonymous poster hash: 4b6fd...1dc
Gjest 5 andre Skrevet 16. januar 2015 #4 Skrevet 16. januar 2015 Og hva gjør styremedlemmene? De bør jo dra enda større del av lasset... Og hvorfor så mye kakebaking?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå