Gå til innhold

Jeg er 34, han er 29 og

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er egentlig VELDIG ferdig med å få barn. Har møtt en helt fantastisk fyr og jeg vet at han ønsker seg egne barn. Han sier også at han gleder seg til å møte barna mine.

Så tenker jeg, er forholdet vårt dødfødt, når jeg ikke kan få flere barn. Føler meg såå kjip, men jeg kan seriøst ikke få flere barn. Sliter med bekkenet i årevis etterpå, er fortsatt ikke i jobb etter sistemann. Masse smerter, det tar flere år å bli bedre.

Synes det er så vanskelig, vil så gjerne satse på han og tenker at jeg nok må gi han et barn om det blir oss. Skal jeg ta sjansen på helsen for det?

Tenker mye akkurat nå, er bare nyforelsket og skjønner jo at jeg må gi det litt tid. Men det er skikkelig kjipt. Liker han så innmari godt!

Anonymous poster hash: e25da...29d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det på samme måte, bare at jeg styrer unna de som vil ha barn. Det er, som du sier, dødfødt. Jeg er 36 og er her er eggefabrikken lagt ned :P

Anonymous poster hash: a7da1...8f2

Skrevet

Er jo ikke så lett å styre unna når man alt har falt for noen...

Vi har ikke hatt den samtalen ennå, føler at det er litt tidlig, men han vil jo selvfølgelig ha barn. Hvordan kan man nekte noen det hvis man elsker de liksom... Ser for meg at jeg faktisk kan komme til å elske dette fine mennesket, da kommer vi til å få et STORT problem.

Dumt å gå på "barnerov", hehe. Skulle heller ha funnet en eldre fyr som var ferdig med barn. Bare så synd at man ikke kan velge hvem man faller for!

HI

Anonymous poster hash: e25da...29d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...