Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har stadig nå opplevd at produkter jeg har på ønskelisten og stadig kikker inn på blir satt ned i pris etter en dag ca. Er det tilfeldig eller opererer Zalando faktisk med individuelle priser slik at det lønner seg å ha varen på ønskeliste noen dager før man kjøper den? Anonymous poster hash: 11fc4...940
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har stadig nå opplevd at produkter jeg har på ønskelisten og stadig kikker inn på blir satt ned i pris etter en dag ca. Er det tilfeldig eller opererer Zalando faktisk med individuelle priser slik at det lønner seg å ha varen på ønskeliste noen dager før man kjøper den? Anonymous poster hash: 11fc4...940 Har opplevd det samme selv. Tenker at de "pusher" på slik at du kjøper varen? Så sikkert lurt å ha det på ønskelisten først 😜 Anonymous poster hash: 02809...46e
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Nei det tror jeg ikke. Jeg har siklet over hele siden, siden i sommer, og selvfølgelig følger kjolene meg hvor enn jeg går på nettet(reklamen ). Det har jeg syntes var kjekt for jeg hadde mine favoritter jeg ønsket å kjøpe men ikke til full pris. Så kjøpte jeg favorittene, da de var satt ned en stund før jul, og jeg så de hadde få igjen. Nå, 3-4 uker etter så jeg at den ene kjolen var satt ned masse. Ble irritert og gikk inn for å se, og det var bare XXS igjen, 2 stk. Jeg kjøpte siste i M. Så de prøvde å selge de minste størrelsene til ok høy pris lenge etter L og M var borte. Anonymous poster hash: 82422...62f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå