Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Tenker på fruktsukker ol. 2 dl appelsinjus, 5bisbiter, 1 banan, og 2 dl jordbær.... Anonymous poster hash: 51217...c19
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Juice er aldri bra! 😠 Jorbær kan du spise ganske mye av. Ikke fullt så mye av banan.. 😉 Anonymous poster hash: 40632...e76
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Isbiter? Du vet at det er frossent vann, finnes ikke fruktsukker i det Bær kan du spise nærmest ubegrenset av, veldig lite kalorier. Frukt bør du holde deg til en om dagen av, spis heller grønnsaker. Anonymous poster hash: 777d0...0ed
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Aldri juice hvis du slanker deg. Det er like mye sukker som et glass cola! Hvis det er smoothie du skal lage kan du erstatte det med skummet melk, youghurt naturell eller vann Anonymous poster hash: fcd13...911
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Tenker på fruktsukker ol. 2 dl appelsinjus, 5bisbiter, 1 banan, og 2 dl jordbær....Anonymous poster hash: 51217...c19 Vel dersom ærligheten skal frem ble detb1 knekkebrødbmed leverpostei og en knekkebrød med fiskepudding på. I tillegg til ett par tre never tørr havrefras.... Anonymous poster hash: 51217...c19
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Ikke juice..... hmmm,, nei vel nei. Men det hadde fel ikke blitt hodt med vann, jordbær og ganan vel... Anonymous poster hash: 51217...c19
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Jeg pleier å bruke litt skummet melk og litt youghurt. Det fungerer veldig bra Juice er noe av det værste man kan drikke, det er ikke sunt i det hele tatt! Anonymous poster hash: fcd13...911
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Det er 4 sukkerbiter pr 100 ml melk.. Så vet dere det! Anonymous poster hash: 9ad46...9a6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Yoghurt naturell? Biola? Anonymous poster hash: 2502f...da9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Ikke juice..... hmmm,, nei vel nei. Men det hadde fel ikke blitt hodt med vann, jordbær og ganan vel... Anonymous poster hash: 51217...c19 Er det smoothie du lager? Jeg lager at et glass sukkerfri husholdningssaft og frosne bær. Mange slankere sverger til fun light, men jeg synes det smaker grusomt syntetisk og vondt, så jeg foretrekker de få kaloriene det er i sukkerfri husholdningssaft (det er ikke mange altså, ca 10 kalorier i 1 dl ferdig utblandet saft) Anonymous poster hash: 777d0...0ed
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Hei HI Havrefras er kjempe usunt! Anonymous poster hash: 22863...9a8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Ervhavrefras så usunt?? Fiber og nøkkelhull...... herregud, tror jeg blir kanin jeg.....gullerøtter og grøntfor er vel bra. Sukk. Anonymous poster hash: 51217...c19
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Hei HI Havrefras er kjempe usunt! Anonymous poster hash: 22863...9a8 Nå må du fader meg kutte ut! Er der rart folk blir forvirra?! Havrefras er vel ikke usunt! Honnikorn og Pops er usunt!! Jeeez.. Anonymous poster hash: 0c614...e2c
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #14 Skrevet 16. januar 2015 Ervhavrefras så usunt?? Fiber og nøkkelhull...... herregud, tror jeg blir kanin jeg.....gullerøtter og grøntfor er vel bra. Sukk. Anonymous poster hash: 51217...c19 Nøkkelhullsmerket betyr ikke alltid at det er så sunt, men at det er et bedre valg enn andre varer. Anonymous poster hash: 22980...5d7
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #15 Skrevet 16. januar 2015 Tenker på fruktsukker ol. 2 dl appelsinjus, 5bisbiter, 1 banan, og 2 dl jordbær.... Anonymous poster hash: 51217...c19 Mener du at dette var det du skulle spise på en dag? I så fall er det jo altfor lite mat å leve på! Samtidig som det er en helt tullete prioritering av kalorier. Frukt, særlig juice, inneholder masse unødvendige kalorier uten å mette noe særlig. Du bør bytte ut frukten med grønnsaker og dessuten få i deg noe magert kjøtt som kylling. Spis sunne knekkebrød (grove, rug) med kalkunpålegg eller skinke og grønnsaker på til frokost og lunsj, skyr og en gulrot til mellommåltider og grønnsakssuppe eller salat med kylling til middag. Evt yoghurt naturelle eller yoplait 0% med litt 4korn i til kvelds. Drikk vann og te i stedet for juice. Du bør regne ut kaloribehovet ditt og beregne mengder deretter. Anonymous poster hash: e4dd3...200
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #16 Skrevet 16. januar 2015 Tenker på fruktsukker ol. 2 dl appelsinjus, 5bisbiter, 1 banan, og 2 dl jordbær....Anonymous poster hash: 51217...c19 Mener du at dette var det du skulle spise på en dag? I så fall er det jo altfor lite mat å leve på! Samtidig som det er en helt tullete prioritering av kalorier. Frukt, særlig juice, inneholder masse unødvendige kalorier uten å mette noe særlig. Du bør bytte ut frukten med grønnsaker og dessuten få i deg noe magert kjøtt som kylling. Spis sunne knekkebrød (grove, rug) med kalkunpålegg eller skinke og grønnsaker på til frokost og lunsj, skyr og en gulrot til mellommåltider og grønnsakssuppe eller salat med kylling til middag. Evt yoghurt naturelle eller yoplait 0% med litt 4korn i til kvelds. Drikk vann og te i stedet for juice. Du bør regne ut kaloribehovet ditt og beregne mengder deretter. Anonymous poster hash: e4dd3...200 Huff, neida, det var kveldsmaten..... hvordan regne ut kcaloribehov....jeg drev å talte kcal en gang og lå på 15 til 1700 kcal, og gikk ikke ned i vekt. Må jeg virkelig pine det ned enda mer??? Anonymous poster hash: 51217...c19
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #17 Skrevet 16. januar 2015 Tenker på fruktsukker ol. 2 dl appelsinjus, 5bisbiter, 1 banan, og 2 dl jordbær....Anonymous poster hash: 51217...c19 Mener du at dette var det du skulle spise på en dag? I så fall er det jo altfor lite mat å leve på! Samtidig som det er en helt tullete prioritering av kalorier. Frukt, særlig juice, inneholder masse unødvendige kalorier uten å mette noe særlig. Du bør bytte ut frukten med grønnsaker og dessuten få i deg noe magert kjøtt som kylling. Spis sunne knekkebrød (grove, rug) med kalkunpålegg eller skinke og grønnsaker på til frokost og lunsj, skyr og en gulrot til mellommåltider og grønnsakssuppe eller salat med kylling til middag. Evt yoghurt naturelle eller yoplait 0% med litt 4korn i til kvelds. Drikk vann og te i stedet for juice. Du bør regne ut kaloribehovet ditt og beregne mengder deretter. Anonymous poster hash: e4dd3...200 Huff, neida, det var kveldsmaten..... hvordan regne ut kcaloribehov....jeg drev å talte kcal en gang og lå på 15 til 1700 kcal, og gikk ikke ned i vekt. Må jeg virkelig pine det ned enda mer??? Anonymous poster hash: 51217...c19 Tenker du bør ligge på rundt 1300 hvis du vil ha en grei vektnedgang. Så spørs det jo hva du spiser, hvis de kaloriene bare er karbs blir det jo ikke noe gang på det. Kostholdet må være balansert. Last ned Lifesum f.eks, og legg inn måltider der. Anonymous poster hash: e63ac...36a
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #18 Skrevet 16. januar 2015 1300 kcal..... oh, høres lite ut. Men det kommer vel ann på hva slags mat man spiser. Lifesum....skal skjekke den ut. Tusen takk. Anonymous poster hash: 51217...c19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå