Gå til innhold

Går det an å få slankere legger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært undervektig før men likevel skikkelige fotballegger, selv om jeg har vært slank ellers. Nå er jeg ca 5 kg overvektig og skal ned.

Jeg vet man ikke kan punktslanke men er det mulig å gjøre NOE for å få slankere legger?

Anonymous poster hash: cefd0...85d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Lurer på d samme!

Anonymous poster hash: 88606...809

Skrevet

Hvordan skulle det være mulig? De har fettsuging for legger... just sayin.. det er nok en grunn for det.

Anonymous poster hash: 1e5f7...e8d
Skrevet

Det er ikke mulig og punktslanke en kroppsdel!

Skrevet

Det er ikke mulig og punktslanke en kroppsdel!

Nei det skrev jeg i hovedinnlegget at jeg vet ;)

Men når jeg ikke får slankere legger av å gå ned i vekt, finnes det noen treningsmetoder etc. som kan hjelpe?

hi

Skrevet

Jeg har også kraftige legger. Ikke fordi det er masse fett der, men fordi jeg har svære leggmuskler.

Hater det, føler meg så lite kvinnelig.

Anonymous poster hash: 351be...ac3

Skrevet

Samme problem her, masse muskler. Føler meg lite kvinnelig.

Og har tidvis problemer finne bukser.. skulle gjerne funnet en løsning!

Skrevet

Uff,jeg har motsatt problem.. å kan love dere det er mye verre!! Lår og rope er kjempeflott form på,men jeg har de tynne stygge leggene,,veldig lite kvinnelig,og jeg har prøvd i mange år og trene dem større uten hell😕 vær fornøyd med litt store legger,dem burde ihvertfall være like bre som nederst på låret,å har du det er du veldig heldig😊

Anonymous poster hash: fee1f...834

Skrevet

Det går ikke... til og med enkelte med alvorlig undervekt har "store" legger. noen har mindre lår enn legger. Skal du slanke de, må du mest sannsynlig se syk ut på resten av kroppen og det er det jo ikke verdt. men unngå styrke trening av bein evnt. Gå turer og tren overkropp.

Anonymous poster hash: e69c7...7bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...