Gå til innhold

18 mnd. Legging tar 2 timer. Blir gal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HVA skal vi gjøre? Ho sovner aldri før kl. 21, bare står opp en million ganger hver jævla kveld!! Finnes det noen triks? 😩

Anonymous poster hash: debcf...e01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye sover hun på dagtid og når?

Anonymous poster hash: 1b10d...48a
Skrevet

For mye dagsoving?

Eller for sein soving på ettermiddagen?

Anonymous poster hash: dd935...c2e

Skrevet

Sover i bhg, ca. 11.30-13. Kutte ned til en time kanskje?

Skrevet

Korte ned på dagsøvn? Vekke tidligere om morgenen?

Vi slet veldig med legging av ene jenten vår en periode, det viste seg etter et stund at hun hadde kjempe problemer med ørene. Ingen andre tegn enn at hun var vanskelig å legge, hevet hodeenden på sengen og straks ble det bedre. Hun er er rar liten dame som såvidt viser tegn til sykdom når hun er syk. Det med ørene ble oppdaget på kontroll på helsestasjonen. Må innrømme at det gjorde vondt lang inn i sjelen når vi skjønte at hun hadde vondt og ikke bare var "vanskelig" ved legging.

Anonymous poster hash: dadd5...830

Skrevet

Høres ikke ut som veldig mye eller sen søvn det for en på den alderen... Hvor lenge har det pågått?

Anonymous poster hash: 1b10d...48a
Skrevet

Hmm... Det har vært sånn i 1-2 uker. Ho gråter ikke heller, bare står opp, blir fulgt tilbake, står opp, blir fulgt tilbake osv osv osv osv osv....

HI

Skrevet

Ligger ikke din 1,5 åring i sprinkelseng?

Skrevet

Min på 1,5 hadde heller ikke sovnet om hun ikke hadde ligget i sprinkelseng. Livet er for artig.

Skrevet

Ikke hi, men min er ikke helt 1,5 år, og hopper "elegant" ut av sprinkelsengen.

Så heller fall fra normal sengehøyde enn fra toppen av en sprinkelseng 😊

Skrevet

Ikke hi, men min er ikke helt 1,5 år, og hopper "elegant" ut av sprinkelsengen.

Så heller fall fra normal sengehøyde enn fra toppen av en sprinkelseng 😊

Hehe, det var tidlig! :-) 👍

Skrevet

Ok jeg syntes bare det var tidlig.... Tanken på en 1,5 åring luskende rundt i huset nattestid hadde gjort meg søvnløs😁

Skrevet

He he, pga plassmangel sover ho i køyeseng, under storesøster. Ho klatra også ut av sprinkelsenga 15 mnd. gammel, så det hadde nok ikke hjulpet å bytte tilbake 😄 Ho har aldri tusla rundt på egenhånd om natta/morgenen da. Kommer alltid rett inn til oss. Storesøster slutta med sprinkelsenga 13 mnd. gammel, men hadde aldri dette problemet med henne.

HI

Skrevet

Når legges hun?? For det kan hende hun trenger å legges tidligere. Søvnbehovet kan jo gå i sykluser noen ganger.

Husker det var en periode vi måtte legge eldste her kl 18 og ikke senere, da ble det bare krøll. Dette varte noen måneder også kunne hun legges kl 18.30. Nå er hun 3 år og legger seg kl 19 og trenger virkelig den søvnen. Legger jeg henne 19.30, surrer hun å maser fram til 21.... Klarer ikke finne roen hvis hun er overtrøtt ;)

Skrevet

Hun legges kl. 19. Jeg synes det blir vanskelig å legge henne tidligere da vi som regel ikke er hjemme før kl. 17. Legge senere har vi prøvd, det hjalp ikke. Takk for alle innspill :)

HI

Skrevet

Da mine var så små, la vi de kl 18.30. I tillegg vil jeg prøvd en slik sovepose (uten seler), kan hende hun blir roligere av det. Jeg ville også hevet hodeenden ved hjelp av bøker eller noe, men det blir kanskje vanskelig siden hun sover i køyeseng. Det kan jo også hende hun ikke klarer å sovne fordi hun deler rom, mitt yngste barn er slik. han må sovne alene.

Anonymous poster hash: 62ac6...2fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...