Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Kjenner du noen som er kristne? Og med kristne så mener jeg de som går på gudstjenester og praktiserer troen sin, ikke bare alle som sier at de er kristne. Hvordan er de?? Er de annerledes enn andre du kjenner på noe vis? Anonymous poster hash: eb5b4...14e
Nodisc Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Kjenner maaaange, og de aller fleste er som alle andre. Et par er kanskje litt ekstreme, etter min mening
sug lut Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Ja, både av den gode sorten og mørkemennsorten.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Fleire. Dei fleste støttar Israel meir eller mindre blindt. Så har du det paret som meiner at alt ved deira familie er litt meir verdt enn oss andre. Trua gjer ekteskapet deira bånnsolid, sagt på ein slik måte at d forstå at dei reknar med at vårt trulause ikkje vil halde. Anonymous poster hash: 2b29d...e03
Gjest Trulte med to små Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har flere venninner som er kristne. Selv har jeg et alternativt livssyn og tror på reinkarnasjon, men det har ikke noe å si. Gode venner er vi og har mye å snakke om, ler, og de er ellers som "alle" andre. De drikker ikke og fester, men det gjør ikke jeg heller så dermed merker jeg ingen forskjell. Eneste er at vi unngår de helt store diskusjonene om livssyn, da det kan føre til dårlig stemning enkelte ganger. Vi godtar hverandres syn og tro og prøver aldri å prakke vårt eget over på den andre. Hadde de vært slik hadde ikke de vært en god venn av meg for å si det slik.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 De fleste jeg kjenner er krisne, men ikke alle går i kirken annet enn i bryllup, begravelse og barnedåp. De er helt vanlige mennesker. Anonymous poster hash: 26a39...1a3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Kjenner mange, ettersom vi bor midt i bibelbeltet. Her er du utenfor om du ikke går i kirken på søndager og har ungene på søndagsskole. De fleste er ganske normale. Også har du noen som er veldig rare/sære. Akkurat som andre folk. Anonymous poster hash: 70234...d3d
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Ja - mange! Det som er felles for de jeg kjenner er at de er utrolig hyggelige, hjertelige, intelligente, morsomme og omtenksomme. Har kjempestor respekt for dem! Anonymous poster hash: 10a1a...0e9
kristinehufine Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Ja, men jeg har ingen personlig kristne nære venner. Det er nok tilfeldig, men jeg er ikke religiøs og blir irritert på religiøse som ikke respekterer meg som ikkereligiøs. Kjenner noen jeg syns er litt vel ekstremt kristne, de kunne jeg aldri vært nær venn med fordi jeg mener de er trangsynte. Og jeg kommer aldri til å finne meg i å bli sett ned på!
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Norges største blogger med mann er kristne.. Påstår de! Men kan hende lyver de om det også! Anonymous poster hash: e1fe3...c03
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #11 Skrevet 15. januar 2015 Kjenner meg selv og familien og ganske mange andre. Mener jo selv jeg er litt rar men koselig ☺️ Anonymous poster hash: e18b8...ccd
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. januar 2015 #12 Skrevet 15. januar 2015 Jeg kjenner noen som er kristne og går på gudstjenester og er interessert i kirketing og sånn. Det er ikke noe jeg kommer på, så vil si de er som andre.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #13 Skrevet 15. januar 2015 Omtrent alle jeg kjenner er kristne. Jeg, mannen og barna går i kirken hver søndag, og omtrent hele nettverket vårt er der Det er en ung menighet med rundt 30år som gjennomsnittlig alder, masse barnefamilier, så enkelt å ha et nettverk der Anonymous poster hash: 33834...7bb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #14 Skrevet 15. januar 2015 Og ja, vil si at vi og våre venner er som alle andre, som helt normale familier Anonymous poster hash: 33834...7bb
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #15 Skrevet 15. januar 2015 Jeg er kristen, noe spesielt du lurer på så kan jeg gjerne svare? Anonymous poster hash: 46ba7...be9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #16 Skrevet 15. januar 2015 Ja, men jeg har ingen personlig kristne nære venner. Det er nok tilfeldig, men jeg er ikke religiøs og blir irritert på religiøse som ikke respekterer meg som ikkereligiøs. Kjenner noen jeg syns er litt vel ekstremt kristne, de kunne jeg aldri vært nær venn med fordi jeg mener de er trangsynte. Og jeg kommer aldri til å finne meg i å bli sett ned på! Hvis du har møtt kristne som ser ned på deg, så bør de, som Jesus sa; "ta ut bjelken fra ditt eget øye, før du fjerner flisen fra din brors øyne" Anonymous poster hash: 46ba7...be9
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #17 Skrevet 15. januar 2015 Jeg bor rett ved en kristen skole, og har ei god venninne som har gått der. Hun, og samtlige av hennes venner jeg har møtt er en gjeng hyklere. Så kjenner jeg naboen som er prest, og han er superkristen. Ålreit kar, men litt sær ;-) Hadde han nok vært om han ikke var det og. Jobber med et par, alle veldig hyggelige folk! Kjenner sikker mange som er kristne uten at de går rundt å presenterer seg med navn og tro Anonymous poster hash: 19a1b...e88
LME1001 Skrevet 15. januar 2015 #18 Skrevet 15. januar 2015 Jeg bor rett ved en kristen skole, og har ei god venninne som har gått der. Hun, og samtlige av hennes venner jeg har møtt er en gjeng hyklere. Så kjenner jeg naboen som er prest, og han er superkristen. Ålreit kar, men litt sær ;-) Hadde han nok vært om han ikke var det og. Jobber med et par, alle veldig hyggelige folk! Kjenner sikker mange som er kristne uten at de går rundt å presenterer seg med navn og tro Anonymous poster hash: 19a1b...e88 Tihi, "en prest som er superkristen" 😂😂😂
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #19 Skrevet 15. januar 2015 Jeg bor rett ved en kristen skole, og har ei god venninne som har gått der. Hun, og samtlige av hennes venner jeg har møtt er en gjeng hyklere. Så kjenner jeg naboen som er prest, og han er superkristen. Ålreit kar, men litt sær ;-) Hadde han nok vært om han ikke var det og. Jobber med et par, alle veldig hyggelige folk! Kjenner sikker mange som er kristne uten at de går rundt å presenterer seg med navn og tro Anonymous poster hash: 19a1b...e88 Tihi, "en prest som er superkristen" 😂😂😂 Hehe, ja ;-) Kjenner flere prester som er som enhver, men han her er litt over the top;) Anonymous poster hash: 19a1b...e88
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #20 Skrevet 15. januar 2015 Kjenner noen. De er over middels glad i brettspill, veldig inkluderende mot alle og noen av dem er også særdeles glad i vin. Anonymous poster hash: 6b918...e93
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #21 Skrevet 15. januar 2015 De fleste vennene våre inkl oss selv! Vi er vel nokså normale bortsett fra at de fleste av oss ikke drikker alkohol. Anonymous poster hash: b85f6...b5f
Sørlandskjerringa Skrevet 15. januar 2015 #22 Skrevet 15. januar 2015 Kjenner mange, ettersom vi bor midt i bibelbeltet. Her er du utenfor om du ikke går i kirken på søndager og har ungene på søndagsskole. De fleste er ganske normale. Også har du noen som er veldig rare/sære. Akkurat som andre folk. Anonymous poster hash: 70234...d3d Jeg bor midt i bibelbeltet også, og jeg kjenner ingen som går i kirka eller praktiserer troen sin på andre måter. Ingen i min store familie er kristne heller, men jeg har ei i slekta som skal gifte seg inn i en kristen menighet. Ho tror ikke, men ho gjør det for hans skyld. Vi føler oss ikke utenfor eller sett ned på fordi vi ikke tror. Det eneste jeg merker med å bo i bibelbeltet er det hersens Kirkenytt-bladet som spammer postkassa vår...
LME1001 Skrevet 16. januar 2015 #23 Skrevet 16. januar 2015 Kjenner mange, ettersom vi bor midt i bibelbeltet. Her er du utenfor om du ikke går i kirken på søndager og har ungene på søndagsskole. De fleste er ganske normale. Også har du noen som er veldig rare/sære. Akkurat som andre folk. Anonymous poster hash: 70234...d3d Jeg bor midt i bibelbeltet også, og jeg kjenner ingen som går i kirka eller praktiserer troen sin på andre måter. Ingen i min store familie er kristne heller, men jeg har ei i slekta som skal gifte seg inn i en kristen menighet. Ho tror ikke, men ho gjør det for hans skyld. Vi føler oss ikke utenfor eller sett ned på fordi vi ikke tror. Det eneste jeg merker med å bo i bibelbeltet er det hersens Kirkenytt-bladet som spammer postkassa vår... Jeg bor også midt i bibelbeltet, men kjenner ingen som går i kirka på søndager. Forøvrig kan jeg tilføye at det fantes en jentegjeng da jeg gikk på ungdomsskolen. De var seks jenter som kalte seg "seksergjengen", og alle strevde som galninger for å få kun 6ere på vitnemålet. De hadde lekseklubber på fredagskveldene. Ingen av dem hadde lov til å sikle etter gutter. Fordømmende som faen. Trodde de ikke kom til himmelen hvis de ikke var perfekte. Guuud for en slitsom gjeng 😝
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #24 Skrevet 16. januar 2015 Ja kjenner den sære sorten. De omgås ikke oss vanlig dødelige. Anonymous poster hash: fa730...f02
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2015 #25 Skrevet 16. januar 2015 Ja. De er hyggeligere enn andre Anonymous poster hash: 21f78...d40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå