Gå til innhold

Vannkopper i hus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har gått vannkopper i b.hagen ei stund, og nå har jenta mi på 1,5 år 2-3 blemmer i ansiktet (ligner litt på kviser?)

Er ganske sikker på at hun er smittet.

Hva kan jeg forvente meg i natt? Mest sannsynlig ingenting? Eller feber/nattevåk? Har ikke vært gjennom dette før, så aner ikke hva jeg har i vente 😜

Takker for alle svar/tips 😊

Anonymous poster hash: e206c...132

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Mine hadde det i sommer alle 3, på rekke og rad. Eneste som ble plaga var minste, men han hadde ca en million blemmer på ryggen og det var vanskelig å sove. Tørker ganske fort ut med hvitvask. Han så virkelig ikke ut stakkars. Her var det første som fikk det mildeste utbruddet, så eskalerte det på de to andre. Feber er vanlig og få, det fikk de alle tre, men ikke så det var noe å snakke om.

god bedring!

Skrevet

D er fryktelig forskjellig hvordan de blir angrepet, d går veldig fint med de fleste.. :)

Datteren min hadde feber i 1-2 timer, ellers merket vi fint lite bortsett fra prikkene.

Begynn med hvitvask med d samme, jeg tror d kan bremse opp spredningen litt!

God bedring! Godt med alt som er gjort ;)

Anonymous poster hash: 2f314...0cf

Skrevet

Takk for svar 😊

Håper det går greit og at det er fort over 😜

Anonymous poster hash: e206c...132

Skrevet

Har akkurat hatt nå.. Neeeesten over! 3 og 4 natta var verst. Det var vi forberedt på etter venners erfaringer, så jeg hadde han i senga sammen med meg. Da kunne jeg smøre han om natta, trøste, skifte bleie (var verst i bleieområdet) og gi paracet. Han hadde mye vondt, så jeg var ikke kjip med paraceten (ikke over døgndose såklart). Ellers har jeg hørt at natron i badevannet skal hjelpe (ikke prøvd selv). Lykke til og god bedring :)

Anonymous poster hash: 08c82...7cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...