Gå til innhold

gravid uke 11 og stuptrøtt


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 11, å stuptrøtt. Drar på jobb halv 7 og hjemme kvart over 4, lager middag og sovner på sofaen med en gang etterpå. Har en liten sønn fra før som trenger oppmerksomheten min, men jeg klarer ikke være våken. Har prøvd å sette meg på gulvet, harde vonde stoler men jeg sovner uansett. Sliter og med å holde meg våken gjennom arbeidsdagen, og har lang kjørevei til jobb. Må ofte stoppe 2-3 ganger en vei for å få luft. Kan jeg be legen om sykmelding sånn at jeg får sovet litt på dagen istedet, når mini er i bhg?

 

Anonymous poster hash: fb6e7...030

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg at du kan. Det krever mye energi å bygge et lite menneske, så det er viktig at du får hvilt deg. Men den verste slappheten pleier vel å gå over når man kommer i andre trimester.

 

Anonymous poster hash: 62602...acb

Skrevet

Vent til ungen er ute.

DA er du trøtt da....

 

Anonymous poster hash: 08d5e...122

Skrevet

Jeg var trøtt hele forrige svangerskap og, men da hadde jeg ingen andre enn samboer og være tilstede for på ettermiddagen, bodde og nærmere jobb så var ikke noe problem med kjøring sånn som det er nå. Det er fullt kjør på jobb, og stress hele dagen. Avdelingsleder vet jeg er gravid, og at jeg er trøtt hele tiden. Så er ikke redd for hva de på jobb skal si, alle er dager og har vært gravide selv. Ringer legen i morgen og hører. Er jo viktig at mini får en nogenlunde opplagt mamma etter barnehagen og. HI

 

Anonymous poster hash: fb6e7...030

Skrevet

Damer*

 

Anonymous poster hash: fb6e7...030

Skrevet

Vent til ungen er ute.

DA er du trøtt da....Anonymous poster hash: 08d5e...122

nå var det ikke alkurat det hi etterspurte da, så du kan spare deg for slike kommentarer!

 

Anonymous poster hash: 4b012...9c3

Skrevet

Vent til ungen er ute.

DA er du trøtt da....

 

Anonymous poster hash: 08d5e...122

Vel ikke helt enig. Og da har man heller ikke en jobb man må følge opp. Med min første klarte jeg ikke holde meg våken mer enn 4timer av gangen de første 16 ukene. Var absolutt trøtt etter fødsel altså, men ikke sånn zombie-orker ikke dusje trøtt..

 

Anonymous poster hash: 4383e...24a

Skrevet

 

Vent til ungen er ute.

DA er du trøtt da....Anonymous poster hash: 08d5e...122

nå var det ikke alkurat det hi etterspurte da, så du kan spare deg for slike kommentarer!

 

Anonymous poster hash: 4b012...9c3

Spar deg selv. Bryr meg fint lite om hva du måtte mene.

 

 

Anonymous poster hash: 08d5e...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...