Gå til innhold

Hun sa JA :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gud så nervøs jeg er.. ba henne ut i går. Jeg som var forelsket i hun jenta.



Anonymous poster hash: 01350...932
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Gud så nervøs jeg er.. ba henne ut i går. Jeg som var forelsket i hun jenta.

 

Anonymous poster hash: 01350...932

 

Så spennende! Lykke til :D 

Skrevet

Du vet at hun er lesbisk?



Anonymous poster hash: e5af7...c33
Skrevet

Var forelsket? Gikk det over?

 

Anonymous poster hash: 4f52e...8df

Skrevet

Så kjekt å lese! :D  Tøft gjort! :)

Ønsker deg masse lykke til :)

Gjest H to the Izzo
Skrevet

Det var gode nyheter! Lykke til med date!

Skrevet

Herlig! Hold oss oppdatert! Har du fortalt henne at det var du som sendte melding på fb?

Skrevet

Så bra :-) Hun vet at det er en date?

Skrevet

Ja det blir veldig spennende :). Hun hadde skjønt det selv at det var jeg som sendte,hvordan hun fant ut det vet jeg ikke,men jeg er har jo vert ganske nervøs rundt henne.

 

Ja vi skal på kino og ut og spise :). Jeg er veldig forelsket enda, skrev litt dumt kanskje. hun er bifil



Anonymous poster hash: 01350...932
Skrevet

Så hærlig. Lykke til

Skrevet

Oppdatering : Daten vår var kjempe vellykket, var og spise og gikk på kino :) kvelden ble avsluttet med et natta kyss,hadde er så fint :) skal på date igjen på onsdagen, da skal hun lage mat til meg og så skal vi se film :)



Anonymous poster hash: 01350...932
Skrevet

Love is in the air.. ;)

 

Anonymous poster hash: 7340d...e6c

Skrevet

Søtt ;)



Anonymous poster hash: 201cd...a93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...