undrer1212 Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hva er galt å hva er rett?? Mannen gjør fremstøt til en hygge stund hvor jeg svarer at jeg ikke vil. Etter en tid legger jeg merke til at han betjener seg selv, føler at det ikke er rett, men jeg hadde sjansen min?? Burde jeg nekte han å gjøre det eller hjelpe han??
Linkwi Skrevet 16. januar 2015 #2 Skrevet 16. januar 2015 Er vel bedre at han ordner seg selv enn at han finner seg noen andre som vil? ;-)
MamaLadyBug Skrevet 17. januar 2015 #3 Skrevet 17. januar 2015 Seriøst? Man er da herre over egen kropp. Om du ikke har lyst så står det vel ham fritt til å betjene seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå