Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 hei, jeg har sett på Emmaljunga 2015 Mondial DE LUXE London, liker vogna men lurer på om noen av dere bruker den? hva syntes dere? Anonymous poster hash: b557f...7ee
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Har emmaljunga mondial due spesial edition, Brukt den mye til et barn i 3 år. Super vogn. Valgte sportsunderstellet. Anonymous poster hash: 0da22...ff8
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har Paris :-) kjempefornøyd med den, stor vogn men veldig lett Anonymous poster hash: e062f...e25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå