Gå til innhold

amming og prevensjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde hormonspiral og måtte fjerne den pga bivirkninger. Jeg ammer men ikke så mye lenger siden dattera mi egentlig bare vil amme på kvelden og natta. Hun er 7 mnd gammel. Fikk resept på p-piller og legen sa det ikke var anbefalt når man ammet pga man kunne miste melka eller ikke ha nok melk. Jeg ser i pakningsvedlegget at hormonene går over i melka, så det er anbefalt å starte på før amming er avslutta... Skal jeg høre på legen?



Anonymous poster hash: 475ac...ed0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...