Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/nigeria/bevisene-slik-har-boko-haram-lagt-hele-landsbyer-i-ruiner/a/23374699/ Hjertet mitt blør Tusener regelrett slaktet ned... De voldtar og dreper. En kvinne ble drept mens hun fødte barnet sitt. Barnet var halvveis ute... Hvil i fred💓 Anonymous poster hash: f7bc1...b34
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor skriver du det her? De som ønsker å lese om jævelskap går inn på www.vg.no og leser det der, kan man ikke få slippe unna sånn dritt noe sted?? Anonymous poster hash: 4703e...7de
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Hvorfor skriver du det her? De som ønsker å lese om jævelskap går inn på www.vg.no og leser det der, kan man ikke få slippe unna sånn dritt noe sted?? Anonymous poster hash: 4703e...7de Nei, for vi skal bare lukke øynene for all grusomhet og leve uvitende i vår egen lykkeboble. Anonymous poster hash: 09a09...06f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Du som ikke vil lese om grusomme ting, hvorfor gikk du inn på denne tråden?🙈 Anonymous poster hash: f7bc1...b34
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 At folk kan være så ufattelig svarte i sjela.... D er skremmende! ONDSKAP!! Anonymous poster hash: 7e62c...0b6
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Ja, det går ikke an å forestille seg hva de gjennomgår....! Boko Haram er nok dopet så det synger, for dette kan ikke gå an uten... Anonymous poster hash: f7bc1...b34
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Ja, det går ikke an å forestille seg hva de gjennomgår....! Boko Haram er nok dopet så det synger, for dette kan ikke gå an uten... Anonymous poster hash: f7bc1...b34 Dopet? Det var dagens... Anonymous poster hash: 66d27...ddf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Ja, det går ikke an å forestille seg hva de gjennomgår....! Boko Haram er nok dopet så det synger, for dette kan ikke gå an uten... Anonymous poster hash: f7bc1...b34 Dopet? Det var dagens... Anonymous poster hash: 66d27...ddf Dagens? Har du lest noe om dette? Selv under 2. verdenskrig ble bl.a amfetamin brukt i krigføring. Anonymous poster hash: f7bc1...b34
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 http://www.dnaindia.com/mumbai/report-boko-haram-ties-up-with-dawood-to-smuggle-drugs-in-india-2006673 Her har du mer om "dagens" Anonymous poster hash: f7bc1...b34
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Ja, det er gode muslimer.... Bare å fortsette å ta inn sorten i hopetall hit også så blir nok fremtiden lys. Anonymous poster hash: 71585...430
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå