Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har lyst på tredemølle, har du selv? Kan du anbefale din? Eller ikke? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg er tung, så den må tåle vekt, målet er selvsagt å gå ned, det må være mulig å jogge på den uten at båndet stopper (har ikke opplevd det selv, men sett at det kan skje). Anonymous poster hash: 43119...119
Graciegirl Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Jeg lurer også veldig på dette. Hjemme hos oss har vi sett på et par modeller fra Sportsmaster, de skal være gode på kundeservice etc.
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 det eneste jeg vet er at når man kjøper en tredemølle bør man ta seg råd til å kjøpe en som er av god, solid kvalitet. IKKE velg en av de billige variantene (råd fra venninne som har drevet eget treningsstudio i mange år). Anonymous poster hash: 4af1c...1c2
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 Husk støynivå og demping. Desuten er det viktig at du kan løpe ganske fort på dem. Det blir i lengden utrolig kjedlig å jogge på tredemølle. Raske intervalløkter egner seg bedre. Anonymous poster hash: 31b39...8e3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Takk for råd, det er ikke aktuelt å kjøpe en billigvariant. Jeg har problemer med å jogge ute på vinterstid pga astma, og jogging er det jeg liker best. Støttemedlemskap på treningssenter er ikke aktuelt lengre, da det er så mye logistikk som må til for at jeg skal komme meg dit. Til våren ønsker jeg å veksle mellom å sykle og jogge ute, nå får jeg ikke til noen av delene. Til evt andre så er det viktig å tenke på løpebredde og båndets lengde også. Anonymous poster hash: 43119...119
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå