Gå til innhold

Tredemølle, anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst på tredemølle, har du selv? Kan du anbefale din? Eller ikke? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg er tung, så den må tåle vekt, målet er selvsagt å gå ned, det må være mulig å jogge på den uten at båndet stopper (har ikke opplevd det selv, men sett at det kan skje).

Anonymous poster hash: 43119...119
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer også veldig på dette. Hjemme hos oss har vi sett på et par modeller fra Sportsmaster, de skal være gode på kundeservice etc.

Skrevet

det eneste jeg vet er at når man kjøper en tredemølle bør man ta seg råd til å kjøpe en som er av god, solid kvalitet. IKKE velg en av de billige variantene (råd fra venninne som har drevet eget treningsstudio i mange år).

Anonymous poster hash: 4af1c...1c2
Skrevet

Husk støynivå og demping. Desuten er det viktig at du kan løpe ganske fort på dem. Det blir i lengden utrolig kjedlig å jogge på tredemølle. Raske intervalløkter egner seg bedre.

Anonymous poster hash: 31b39...8e3
Skrevet

Takk for råd, det er ikke aktuelt å kjøpe en billigvariant. Jeg har problemer med å jogge ute på vinterstid pga astma, og jogging er det jeg liker best. Støttemedlemskap på treningssenter er ikke aktuelt lengre, da det er så mye logistikk som må til for at jeg skal komme meg dit. Til våren ønsker jeg å veksle mellom å sykle og jogge ute, nå får jeg ikke til noen av delene.

Til evt andre så er det viktig å tenke på løpebredde og båndets lengde også.

Anonymous poster hash: 43119...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...