Gå til innhold

Er dette normalt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver morgen så spiser jeg to grove brødskiver med ost og kalkunpålegg. Lager meg en kopp med kald kako i tillegg. Og rett etterpå jeg er ferdig med å spise så lager magen lyder. Skikkelig høye lyder i 20 min eller mer.

Det er på grensen til å irritere meg noe voldsomt, men er det normalt??

Anonymous poster hash: b3f79...22b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei

Anonymous poster hash: a7559...490

Skrevet

Det kommer litt an på. Magen min kan lage lyder rett etter jeg har spist frokost eller drukket kaffe, men det er fordi jeg kort tid etterpå må på do. 

Kan hende du får i deg en del luft mens du spiser og at det gjør at magen din lager lyder? Vet ikke. Har du noen smerter i forbindelse med disse lydene? Ligner de på andre lyder magen din lager, f.eks når du er sulten, når du har luft i magen osv? Har du noen allergier eller mistenker at det er noe du ikke tåler? 

Hvis du ikke blir klok på det så kan du ta en tur til legen, for sikkerhets skyld, så du kan få svar på hva det kan være. 

Anonymous poster hash: c2593...a9d
Skrevet

Det kommer litt an på. Magen min kan lage lyder rett etter jeg har spist frokost eller drukket kaffe, men det er fordi jeg kort tid etterpå må på do.  Kan hende du får i deg en del luft mens du spiser og at det gjør at magen din lager lyder? Vet ikke. Har du noen smerter i forbindelse med disse lydene? Ligner de på andre lyder magen din lager, f.eks når du er sulten, når du har luft i magen osv? Har du noen allergier eller mistenker at det er noe du ikke tåler? Hvis du ikke blir klok på det så kan du ta en tur til legen, for sikkerhets skyld, så du kan få svar på hva det kan være.  Anonymous poster hash: c2593...a9d

Jeg også må på do nesten rett etter frokost. Har verken vondt i magen eller oe, bare at lydene er så høye, skikkelig krig der inne liksom.

Anonymous poster hash: b3f79...22b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...