Gå til innhold

Trenger tips til barselgave til søster som venter tvillinger!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har barn fra før, så hun har det meste av klær og utstyr. Men jeg vil uansett ordne en fin gave til henne med masse praktiske ting til henne og baby. Men jeg er helt talentløs da det kommer til å finne på ting. Hva ville dere gjort? Tenkte å lage en kurv med masse ting oppi. Men jeg gidder ikke fylle den med bare bleier og babyolje 😂 tips mottas med stort takk!

Anonymous poster hash: f206a...d15

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei søster! Hihi..Jeg syns kurv med masse spennende hørtes bra ut 😜 gjerne noe til meg også, ikke bare bebisa! Abonnement på blad i posten ettersom man er et år hjemme? Sushi-takeaway? Støpesett for å lage fotavtrykk til babyene?

Anonymous poster hash: 4d4e1...caf

Skrevet

En digg håndkrem og en godluktende dusjolje?

Anonymous poster hash: 64f31...1c3

Skrevet

"Gavekort" på pass av storesøsken. Og evt på trilleturer med tvillingene slik at foreldrene får sove. :-)

Anonymous poster hash: d4674...31a

Skrevet

Så gode tips :-D det hjalp masse. Men vil gjerne høre flere også. :-)

Skrevet

Hei søster! Hihi..Jeg syns kurv med masse spennende hørtes bra ut 😜 gjerne noe til meg også, ikke bare bebisa! Abonnement på blad i posten ettersom man er et år hjemme? Sushi-takeaway? Støpesett for å lage fotavtrykk til babyene?

hehe. Nesten litt skummelt, for søstern elsker sushi, og hun har alltid magasiner og blader under salongbordet. Så dette var gode råd:)

Skrevet

Tvilling-ammepute?

Baby-nests?

Smokkesnorer?

Kosedress til mammaen?

Ammeinnlegg i ull?

Nye stømpebukser, bodyar og siklesmekker er jo alltid kjekt, då det brukte gjerne ikkje er så fint lenger. I ull?

Anonymous poster hash: 111c0...68f
Skrevet

Hei søster! Hihi..Jeg syns kurv med masse spennende hørtes bra ut gjerne noe til meg også, ikke bare bebisa! Abonnement på blad i posten ettersom man er et år hjemme? Sushi-takeaway? Støpesett for å lage fotavtrykk til babyene?

hehe. Nesten litt skummelt, for søstern elsker sushi, og hun har alltid magasiner og blader under salongbordet. Så dette var gode råd:)

Hvordan vet du at det ikke er henne da? :P

Anonymous poster hash: b65dc...57b

Skrevet

Har dere et godt forhold? Eller dårlig forhold?

Dårlig forhold: 2 bodyer til babyene og velværegreier til henne

Godt forhold: en kurv med velværesett til henne, kanskje en god såpe elns som hun kan dusje med når hun har tid og noen søte klær eller tepper til barna

Anonymous poster hash: 91d73...756

Skrevet

Produkter fra skinlove, nipplebutter og babyproduktene derfra er fantastiske :-)

Babybøker? Sånn mitt første år

Personlig pledd

Sophie le giraffe

Smokker med navn

Sånn "mammasmykke" til henne med navn på barna

Ansiktsmaske, hårkur eller en god peeling til henne

Anonymous poster hash: 6ea3d...a61

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...