Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hun har barn fra før, så hun har det meste av klær og utstyr. Men jeg vil uansett ordne en fin gave til henne med masse praktiske ting til henne og baby. Men jeg er helt talentløs da det kommer til å finne på ting. Hva ville dere gjort? Tenkte å lage en kurv med masse ting oppi. Men jeg gidder ikke fylle den med bare bleier og babyolje 😂 tips mottas med stort takk! Anonymous poster hash: f206a...d15
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Hei søster! Hihi..Jeg syns kurv med masse spennende hørtes bra ut 😜 gjerne noe til meg også, ikke bare bebisa! Abonnement på blad i posten ettersom man er et år hjemme? Sushi-takeaway? Støpesett for å lage fotavtrykk til babyene? Anonymous poster hash: 4d4e1...caf
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 En digg håndkrem og en godluktende dusjolje? Anonymous poster hash: 64f31...1c3
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #4 Skrevet 15. januar 2015 "Gavekort" på pass av storesøsken. Og evt på trilleturer med tvillingene slik at foreldrene får sove. :-) Anonymous poster hash: d4674...31a
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #5 Skrevet 15. januar 2015 Så gode tips :-D det hjalp masse. Men vil gjerne høre flere også. :-) Anonymous poster hash: f206a...d15
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #6 Skrevet 15. januar 2015 Hei søster! Hihi..Jeg syns kurv med masse spennende hørtes bra ut 😜 gjerne noe til meg også, ikke bare bebisa! Abonnement på blad i posten ettersom man er et år hjemme? Sushi-takeaway? Støpesett for å lage fotavtrykk til babyene? Anonymous poster hash: 4d4e1...caf hehe. Nesten litt skummelt, for søstern elsker sushi, og hun har alltid magasiner og blader under salongbordet. Så dette var gode råd:) Anonymous poster hash: f206a...d15
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #7 Skrevet 15. januar 2015 Tvilling-ammepute? Baby-nests? Smokkesnorer? Kosedress til mammaen? Ammeinnlegg i ull? Nye stømpebukser, bodyar og siklesmekker er jo alltid kjekt, då det brukte gjerne ikkje er så fint lenger. I ull? Anonymous poster hash: 111c0...68f
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #8 Skrevet 15. januar 2015 Hei søster! Hihi..Jeg syns kurv med masse spennende hørtes bra ut gjerne noe til meg også, ikke bare bebisa! Abonnement på blad i posten ettersom man er et år hjemme? Sushi-takeaway? Støpesett for å lage fotavtrykk til babyene? Anonymous poster hash: 4d4e1...caf hehe. Nesten litt skummelt, for søstern elsker sushi, og hun har alltid magasiner og blader under salongbordet. Så dette var gode råd:) Anonymous poster hash: f206a...d15 Hvordan vet du at det ikke er henne da? Anonymous poster hash: b65dc...57b
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #9 Skrevet 15. januar 2015 Har dere et godt forhold? Eller dårlig forhold? Dårlig forhold: 2 bodyer til babyene og velværegreier til henne Godt forhold: en kurv med velværesett til henne, kanskje en god såpe elns som hun kan dusje med når hun har tid og noen søte klær eller tepper til barna Anonymous poster hash: 91d73...756
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #10 Skrevet 15. januar 2015 Produkter fra skinlove, nipplebutter og babyproduktene derfra er fantastiske :-) Babybøker? Sånn mitt første år Personlig pledd Sophie le giraffe Smokker med navn Sånn "mammasmykke" til henne med navn på barna Ansiktsmaske, hårkur eller en god peeling til henne Anonymous poster hash: 6ea3d...a61
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå