Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Jeg ble ferdig utdannet i 2013 og har hatt samme jobb i 2.5 år. Søker nå ny jobb da jeg ønsker å jobbe dagtid. Skal på et intervju neste uke ☺ Har planer om å sette opp min nåværende sjef pluss en kollega som har jobbet der i mange år og som kjenner avdelingen godt. Men burde jeg sette opp fra tidligere arbeidsplasser? Forrige stedet jeg jobbet kjente jeg aldri sjefen. Møtte henne en gang fordi jeg jobbet kun helg og rett Før jeg sluttet ble hun sykemeldt og nå vet jeg hun har sluttet. Jobbet med veldig mange forskjellige disse helgene og har ingen kontakt med disse tidligere kollegaene lenger. Samme med jobben før det. Sjefen der var referanse for meg for den andre jobben så vil nødig "mase" mase på henne igjen. Har Ingen kontakt med henne lenger. Dette var på en måte litt strøjobber jeg hadde Før jeg tok utdannelsen min (jobbet som assistent). Virker det negativt å kun bruke referanse fra min nåværende arbeidsplass? Anonymous poster hash: cd979...d3c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå