Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #1 Skrevet 15. januar 2015 Hadde ikke det i første svangerskap. Men fikk betennelse i begge hoftene etterpå, vet ikke om det har med svangerskapet og gjøre.. Men nå er jeg gravid i uke19. med nr. 2. Går en del tur, å nå begynner jeg og kjenne det godt på utsiden av begge hoftene. Ikke noe stråling på innsiden. Kan bekkenløsning sette seg på utsiden, eller er det kanskje betennelsen som forverrer seg? Anonymous poster hash: bc311...691
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #2 Skrevet 15. januar 2015 Bekkenløsning er bindingene mellom bekkendelene som løsner litt, altså de blir slakkere. Så du kan ganske enkelt google bilder av bekkenet og se om stedene hvor bindingene er er de samme som der du har vondt. På utsiden av hoftene har ikke jeg merket noe, for min del sitter det foran i symfysen og bak i korsryggen. Anonymous poster hash: 35983...79c
Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #3 Skrevet 15. januar 2015 Takk for svar, da skal jeg gjøre det! Anonymous poster hash: bc311...691
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå