Gå til innhold

Blør så sykt mye

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare vanlig mensen, men blør så sykt mye. Hadde på nattbind i natt, da jeg stod opp så rant det utenfor :S skikkelig ekkelt. Det klasket blodutover hele soveromsgulvet! To små dammer med blod. Æsj... Flere som har det problemet?

Anonymous poster hash: 14c58...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men varer bare et døgn da. Neste par dagene blør jeg minimalt.

Men første natta er jeg oppe på do ca annenhver time.

Anonymous poster hash: 1f7f5...404

Skrevet

Har samme problem :(

Jeg bruker største str på ob + nattbind , da går det greit. Etter ca 6 timer bør jeg da stå opp å skifte. Blæææ, det er noe dritt når du føler deg som en slaktegris med blod alle veier :(

Anonymous poster hash: f58da...431

Skrevet

Jeg fikk noen tabletter med legen som heter Cyklokapron, de gjør at jeg blør mindre. Bakdelen er at jeg blir dårlig i magen av de. Men jeg bør ta de fordi jeg har kronisk lavt jernlager pga store blødinger. Sjekk jernlageret ditt, forresten.

Anonymous poster hash: bf136...7d7
Skrevet

Ja, bruker bleier. Nattbind må jeg ha minst to av og må bytte annenhver time for ikke å lekke så for nattesøvnens del ble det bleier. Bleienemå byttes etter 4-6 timer.

Anonymous poster hash: afb69...8e0

Skrevet

Nattbind holder ikke her i gården gitt. Her bruker jeg bleier 3-4 netter hver periode. På dagtid grønn OB + nattbind, og skifter minst en gang i timen. Så JA, det er normalt å blø mye.

Anonymous poster hash: 5eb7d...616
Skrevet

Jeg fikk brent bort slimhinnene i livmoren pga store blødninger.

Har ikke blødd en dråpe siden.

Men det forutsetter selvfølgelig at du er ferdig med å få barn siden du blir jo steril av det.

Anonymous poster hash: c49e4...ac6

Skrevet

Egentlig godt å vite at man ikke er helt unormal. Men har ganske vondt i magen denne perioden, sikkert derfor jeg blør ekstra mye? Sikkert lurt å sjekke jernlagrene ja, men har sprøyteskrekk så ikke så lett for meg å få meg til og gjøre det. Jepp - det er noe dritt å måtte ordne opp i klinet om morgenen, man føler seg liksom så skitten :/ med masse blod overalt. Må løpe til doen.

Etter fødsel hadde jeg "blodprosent" på 6 og fikk to blodoverføringer, men det tok seg opp til 11 (normalt for meg er 13), men jeg fikk ikke mensen igjen før etter 6 mnd ca. Etter fødsel blødde jeg i 1,5 mnd. Så har ikke sjekket det siste året i hvertfall. Føler meg generelt slapp og trøtt igrunn.

Nei, kan ikke brenne bort slimhinnene, men kanskje når jeg blir eldre :)

Anonymous poster hash: 14c58...613

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...