Gå til innhold

eksen forlovet seg med nye dame etter 2 og halv mnd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om det? jeg må si at jeg ble Forbanna,mest pga han ikke sa noe, før de publiserte på facebook. han har tross alt 2 barn, og kommer flere sikkert også,men jeg er ikke bitter og Sjalu,men tenker på sønnen min.. og halvbroren hans mest. 

Anonymous poster hash: 482b9...4ef
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei.

skjønner du blir forbannet av det,men er vel dessverre lite og få gjort med det ,min eks giftet seg etter 2 og halv mnd, og fikk et nytt barn 9mnd etterpå, da var vår bare 16mnd.. Jeg ble helt nedbrutt, han har ingen kontakt med vårt barn i dag, noe han har valgt selv,men søsteren på 8mnd går i samme bhg

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Vel så lenge han er en eks så har ikke du noe med det å gjøre.

Anonymous poster hash: d3d6c...fa3
Skrevet

Hva tenker dere om det? jeg må si at jeg ble Forbanna,mest pga han ikke sa noe, før de publiserte på facebook. han har tross alt 2 barn, og kommer flere sikkert også,men jeg er ikke bitter og Sjalu,men tenker på sønnen min.. og halvbroren hans mest. 

Han har ingen informasjonsplikt om forlovelse overfor deg. Det at de er forlovet og skal gifte seg er vel bedre for sønnen din enn hvis faren hadde useriøse forhold? Her ble jeg forlovet med mannen 5 måneder etter vi traff hverandre, i dag er vi gift, har snart 2 felles barn, og mine barn fra før ser på ham som far (den biologiske faren deres er ikke med i bildet). Med mann nr 1 var jeg forlovet 1 måned etter vi traff hverandre, vi har vært gift i over 8 år og forholdet tok slutt av helt andre grunner enn at "vi giftet oss for tidlig". Etter at jeg ble gift for andre gang, ble livet bedre for både meg og barna, vi kjøpte stort hus med hage i stedet for å stue oss i en liten leilighet (hadde ikke råd til 3 mill i huslån alene, og leieforholdene her i kommunen er elendige), stefar lærer dem "mannfolkting" som jeg ikke kan, han har stor slekt som viser interesse for de barna jeg har fra før (jeg har ingen familie og den biologiske farsfamilien har slått hånden av dem).

Jeg forstår at det er sårt når en eks finner lykken, men du har ingen rett til å bli forbanna, i hvert fall ikke til å vise det overfor ham. Dere er fortid, så lenge han ikke forsømmer barnet (noe en forlovelse overhode ikke er) så skal du ikke blande deg i hva som står på Facebooken hans.

Anonymous poster hash: 1fe0b...e57

Skrevet

Jeg har grunn til og bli det ja! men da er det ikke aktuelt at han besøker faren mer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...