Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 http://www.kk.no/livsstil/trusene-som-fjerner-vond-lukt-23527 Anonymous poster hash: 0b8eb...7c7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Fantastisk, dette må jo være noe for de som plages av rumpelukt Anonymous poster hash: ac065...38d
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Ja for oss som ikke vasker underlivet 2x daglig;) Anonymous poster hash: 0b8eb...7c7
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Jeg forstår virkelig ikke den hetsen om rumpelukt. JEG HAR DET. Og er ikke HI i den opprinnelige tråden, svarte ikke der engang. Hvorfor? Fordi jeg er født med en rumpe der rumpeballene kliner seg sammen. Altså, lite luft i det området. Ikke noe pent syn i seg selv:P Selv hvor mye jeg vasker meg blir den ikke borte. Eller jo, den gangen jeg tok fettsuging av rumpen var den helt vekk. Men som kjent kommer fettet tilbake.. Jeg er ikke overvektig. JA noen har faktisk lukt uten å ønske det, og selv om jeg vasker opptil 5 ganger pr dag. Ingen andre enn meg kjenner den, men kvalmt nok det altså Anonymous poster hash: 07570...150
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå