Gå til innhold

Vinkvelder hos hverandre? Oppegård/Ski/Ås


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

 

 

Hei!

Dagtid blir vanskelig for meg siden jeg jobber, men om du har mulighet ettermiddag/kveld (uten vin selvsagt😉) så er jeg med jeg! Hi

 

 

Anonymous poster hash: 65b4a...256

 

He

 

Anonymous poster hash: beb7d...dea

 

Oooops, kom visst borti "publiser" litt raskt der før jeg fikk skrevet hei:)

Ettermiddag skal nok gå, er ikke så fleksibel med kvelder ennå. (men vil være det etterhvert da). Jeg er EJL84 om du vil sende meg en PM :)

 

Anonymous poster hash: beb7d...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også hjemme i permisjon, har en gutt på 7 måneder. så jeg er gjerne med, det kan passe både dag og kveld for meg. er anonym fra Oppegård som har svart tidligere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Har det blitt noe treff her? Jeg har også lyst til å være med. 35, snart 36. Har en gutt og er venter baby i sommer. Noen som vil treffes på Egon, Ski neste fredag eller lørdag kveld? :)



Anonymous poster hash: 20a39...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke vært noe treffe enda. Jeg blir gjerne med neste lørdag! Hi

 

Anonymous poster hash: 65b4a...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne litt jeg. Flere som vil være med på lørdag?

 

Anonymous poster hash: 65b4a...256

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om dette er litt utenfor innlegget. Jeg er nyinnflyttet i ski, kjenner egentlig ingen her og ønsker å bli kjent med andre i området. Jeg har en 5 uker gammel baby, så vinkvelder er nok dessverre ikke så aktuelt med det første for min del, selv om det høres veldig koselig ut. Men om du HI (interessene du lister opp er forresten veldig like mine!) eller noen av dere andre er interessert og har anledning(kanskje noen flere har permisjon?)er jeg gjerne med på aktiviteter på dagtid. (og gjerne vin etterhvert når baby er litt større:-)

 

Anonymous poster hash: beb7d...dea

 

Hei. Jeg er Gravid, og vinkvelder er uaktuellt for min del også. Jeg kjenner ikke så mange i Ski, men kunne gjerne tenke meg en venninne å ta en kaffe og rusletur med. Si fra om du kunne tenke deg det. Kanskje en kaffe i helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager om dette er litt utenfor innlegget. Jeg er nyinnflyttet i ski, kjenner egentlig ingen her og ønsker å bli kjent med andre i området. Jeg har en 5 uker gammel baby, så vinkvelder er nok dessverre ikke så aktuelt med det første for min del, selv om det høres veldig koselig ut. Men om du HI (interessene du lister opp er forresten veldig like mine!) eller noen av dere andre er interessert og har anledning(kanskje noen flere har permisjon?)er jeg gjerne med på aktiviteter på dagtid. (og gjerne vin etterhvert når baby er litt større:-)

 

Anonymous poster hash: beb7d...dea

 

Hei. Jeg er Gravid, og vinkvelder er uaktuellt for min del også. Jeg kjenner ikke så mange i Ski, men kunne gjerne tenke meg en venninne å ta en kaffe og rusletur med. Si fra om du kunne tenke deg det. Kanskje en kaffe i helgen?

 

Kan du ikke bli med på Egon på lørdag da? :) Jeg er også gravid, så blir ikke vin på meg heller, men synes det er hyggelig å bli kjent med noen nye. Så kan vinen heller komme etterhvert ;) 

 

Anonymous poster hash: 20a39...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. når på lørdag er dette? Det hørtes hyggelig ut :)

Vet ikke tidspunkt. 19 kanskje? Eller 20? Håper de som har sagt at de kommer, gjør det :) Og fint om flere henger seg på! Denne tråden må jo føre til noe :)

 

Anonymous poster hash: 20a39...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Klokka 20 passer fint for min del også. Da møter jeg opp, så da håper jeg at jeg slipper å drikke brusen min alene.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det hadde vært supert om noen ville sende meg en privat melding ang lørdag, for jeg ser bare anonyme brukere, og da blir jeg litt i tvil om det faktisk er noen som dukker opp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe har dukket opp, så jeg må dessverre avlyse for min del. Men håper på å bli med neste gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det alltid er folk som trekker seg i siste liten. Skjønner ikke vitsen,er ikke rart alle treff blir utsatt.

 

Anonymous poster hash: 8fe67...590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke avlyst denne gangen.  :) Vi er tre stykker som skal treffes. Og hvis det er noen andre som har lyst, er det ikke for sent :) 



Anonymous poster hash: 20a39...fa1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi si kl 20 på lørdag? Jeg er med! HI

 

Anonymous poster hash: 65b4a...256

Kan du sende en pm til Follotrollet slik at vi kan avtale hvordan vi skal finne hverandre i morgen? :)

 

Anonymous poster hash: 20a39...fa1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :)

 

Da gleder jeg meg til i morgen! Skal vi bare møtes utenfor egon, jeg har en ganske synlig bulk på magen, og har også delt nr mitt så jeg kan smse ei til som skal møtes i morgen.

 

Dette blir hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...