Anonym bruker Skrevet 15. januar 2015 #26 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har en i 4.klasse. Hadde 20.30 som leggetid, men pga. masse tull er det nå blitt 20.15. Jeg kunne strukket meg til 21 om det var rolig med en gang, men de skjønner liksom ikke greia Det er drikking, krangling om bamser, leking, tull, kos med kattene osv. Oppe mellom 6.45 og 7.00. Ofte skikkelig trøtt. Går det over flere dager blir det også surskap og dårlig humør. I helgene er det gjerne rundt kl.21 om det ikke er noe spesielt. Har sagt til pappaen i huset at i dag skal ungen i senga 20.15, så er det kanskje håp om at han sover 20.30 Har en mistanke om at han innimellom blir overtrøtt og derfor ikke får sove. I helgene blir det mellom 21.30 og 22.00, men da blir han jo ikledd vekket klokken 07.00 HI Anonymous poster hash: 8200b...068
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. januar 2015 #27 Skrevet 15. januar 2015 Jeg har en i 4.klasse. Hadde 20.30 som leggetid, men pga. masse tull er det nå blitt 20.15. Jeg kunne strukket meg til 21 om det var rolig med en gang, men de skjønner liksom ikke greia Det er drikking, krangling om bamser, leking, tull, kos med kattene osv. Oppe mellom 6.45 og 7.00. Ofte skikkelig trøtt. Går det over flere dager blir det også surskap og dårlig humør. I helgene er det gjerne rundt kl.21 om det ikke er noe spesielt. Har sagt til pappaen i huset at i dag skal ungen i senga 20.15, så er det kanskje håp om at han sover 20.30 Har en mistanke om at han innimellom blir overtrøtt og derfor ikke får sove. I helgene blir det mellom 21.30 og 22.00, men da blir han jo ikledd vekket klokken 07.00 HI Anonymous poster hash: 8200b...068 Her er det mer håp om at de sover til 21 De har vært trøttere begge 2 de siste dagene og da sovner de jo fortere. Det går litt i rykk og napp, og spiller nok litt inn hvor aktive de er i løpet av dagen. Vi vekker heller ikke i helgene, men eldste kan fint være oppe i 7 - 7.30 tiden. Da er det håpløst å ha de oppe til 22 og over. Minste skal være i seng kl.20.00 (7 år), men legger seg ofte litt før for lesing eller prating og da blir klokka ofte litt over. Han er ikke så nøye på om klokka er 19.50 eller 20.05 når han legger seg. Eldste er veldig opptatt at det ikke blir for tidlig i seng. Så de legger seg veldig likt og holder ofte hverandre våkne. Når minste var mindre trang han mer søvn og la seg 19.30, da sov han noen ganger til eldste kom 20.00 eller 20.30. Men det var pyton de kveldene han ikke sov.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå