Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #1 Skrevet 14. januar 2015 Bare fordi jeg ønsker noe som knytter meg og han sammen? Han vil ikke ha flere barn. Vi har barn begge. Jeg vil bare ha en fantastisk far til mine barn og det er han. Hadde jeg kunne trylle så hadde han vært far til mine. Jeg er sjalu på hans eks som fikk barn med han. Kan faktisk gråte over det. Jeg går på pillen, men har ikke tatt den i det siste pga jeg føler meg oppblåst. Jeg er ikke gravid, og tviler på jeg blir det uansett...men jeg føler meg råtten som dropper pilla av og til også (spes i sikre perioder). Hadde også ubeskyttet sex i 2 mnd nesten hver dag uten at jeg ble gravid så tror ikke jeg kan bli det igjen, men jeg skjerpa meg uansett å fikk meg p piller. Jeg vil jo ikke lure han, men jeg vil også ha et bånd med han. Jeg vet han bryr seg om at barnas mor skal ha det godt i livet fordi det er bra for hans barn som han elsker og jeg er så sjalu. Jeg vil jo ikke bety noe for han om det blir slutt! Men jeg vet han hadde blitt en fantastisk pappa og jeg ville fått et bånd til han.. Huff..jeg er så lei av å være sjalu. Dessuten er minstebarnet mitt 8 år så jeg kunne tenke meg et ekstra barn.. Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Mandala Skrevet 14. januar 2015 #2 Skrevet 14. januar 2015 Du har skrevet utrolig mange tråder om dette siste tiden, right? Du bør selvsagt ikke lure ham, og du bør heller ikke få flere barn før din psykiske helse er oppe og går igjen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #3 Skrevet 14. januar 2015 Og jeg vet jeg kommer til å få tyn nå, men han ville heller ikke "ha" altså de var uplanlagte de barna han allerede har, men han elsker barna sine og har de 60% av tiden ca (50-60) Jeg elsker han bare så høyt og tenker at det hadde vært fantastisk med et bånd sammen..HI Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #4 Skrevet 14. januar 2015 Ja jeg har skrevet litt før om dette. Huff prater om min psykolog om dette litt og... Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #5 Skrevet 14. januar 2015 Kan legge til at jeg har begynt på pilla i dag igjen. Ønsker jo ikke et uplanlagt barn; men disse tankene... Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #6 Skrevet 14. januar 2015 Hva sier mannen din når du snakker med han om dette? Ikke om sjalusien, men om ditt ønske om å få et barn med han? Uansett er dette selvfølgelig noe dere må bli enige om sammen, du burde ikke droppe pillene, heller bytte merke om du ikke trives med de du har. Jeg han vanskelig for å forstå din sjalusi overfor hans eks, men jeg tror ikke dette er unormalt. Jeg har selv opplevd at min kjæreste snakker litt merkelig rundt mine barn, forholdet til deres far og ønske om et eget barn oss i mellom. Men jeg må bare si det at sjalusi fører aldri noe godt med seg. Du burde jobbe med disse tankene og finne en måte og ha en sunt forhold til det hele. Anonymous poster hash: 79462...2b0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #7 Skrevet 14. januar 2015 Han mener vi har nok barn (4 til sammen) Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #8 Skrevet 14. januar 2015 Hvor lenge har dere vært sammen da? Er det noe mulighet for at han vil ombestemme seg med tiden? Anonymous poster hash: 79462...2b0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #9 Skrevet 14. januar 2015 Kjøp en hund Anonymous poster hash: 690a8...45b
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #10 Skrevet 14. januar 2015 Vært sammen i 13 mnd. Vi bor ikke sammen men det skjer nok snart Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #11 Skrevet 14. januar 2015 Jeg vet ikke. Han sier nei til flere barn. Anonymous poster hash: 0be45...2bc
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #12 Skrevet 14. januar 2015 Hvis dere ikke har flyttet sammen en gang så hadde jeg roet ned veldig med å snakke om barn. vent og se hvordan ting er etter 6 mnd som samboere, da vil dere ha et annet forhold enn dere har i dag. Kanskje han da vil ha kommet på andre tanker? Anonymous poster hash: 79462...2b0
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2015 #13 Skrevet 14. januar 2015 Du må helt alvorlig skaffe hjelp i annen form av noen samtaler med psykolog. Du har skrevet mange tråder her, får svar, men overser svarene. Jeg begynner å bli bekymret for både dine og hans barn. Anonymous poster hash: d9191...3fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå